افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

حلالی: برای تصمیم گیری درباره «اسمار» زود است/پرسپولیس از استقلال می ترسید – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 234757
حلالی: برای تصمیم گیری درباره «اسمار» زود است/پرسپولیس از استقلال می ترسید – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می کنم احتیاط در دربی باعث شد این تیم استقلال را شکست ندهد. اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دیدار امروز پرسپولیس و پیکان تهران در هفته بیست و یکم لیگ برتر فصل جاری فوتبال، گفت: تساوی مقابل استقلال تهران نتیجه بسیار محتاطانه ای بود […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می کنم احتیاط در دربی باعث شد این تیم استقلال را شکست ندهد.

اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دیدار امروز پرسپولیس و پیکان تهران در هفته بیست و یکم لیگ برتر فصل جاری فوتبال، گفت: تساوی مقابل استقلال تهران نتیجه بسیار محتاطانه ای بود که نشان داد عثمر ویه از باخت هم می ترسید .

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اقدامات فنی این تیم در دبی 103 افزود: پرسپولیس قطعا تیم قدرتمندتری نسبت به استقلال بود که می توانست در نیم فصل به خواسته هواداران پاسخ مثبت دهد. ویه نگران شکست و از دست دادن جایگاهش در میان هوادارانی بود که تازه در حال شکل گیری بودند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در بازی برگشت خوب بازی می کند که عجیب است چرا مقابل استقلال این کار را نکردند.

حلالی درباره انتقاد هواداران پرسپولیس از سبک بازی استقلال تصریح کرد: به نظرم بازی استقلال کاملا حرفه ای بود، این تیم به خواسته اش رسید. بدون برنامه نمی توان در بالای جدول ماند، به همین دلیل است که استقلال خیلی قوی و خوب است که هفته ها در بالای جدول است.

درباره احتمال سبقت گرفتن پرسپولیس از آبی پوشان پایتخت: کوچکترین اشتباهی می تواند باعث چنین تغییری شود. پرسپولیس امشب مقابل پیکان نباید به راحتی فرصت را از دست بدهد و باید سه امتیاز را بگیرد.

حلالی در پایان خاطرنشان کرد: هنوز هم می گویم زود است درباره عملکرد او صحبت کنیم و باید دید تا پایان فصل چه خواهد کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)