افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

حلالی: بازی آل کثیر به درد پرسپولیس نخورد/ قرعه سخت به نفع پرسپولیس است!

  • کد خبر : 26218

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه گفت: قرعه سخت پرسپولیس در چند هفته اول به سود این تیم خواهد بود! اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر به بازیکنان ورودی و خروجی تابستانی پرسپولیس اشاره کرد و در مورد قرعه کشی لیگ برتر و همچنین […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه گفت: قرعه سخت پرسپولیس در چند هفته اول به سود این تیم خواهد بود!

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر به بازیکنان ورودی و خروجی تابستانی پرسپولیس اشاره کرد و در مورد قرعه کشی لیگ برتر و همچنین ادامه مسائل صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

نسخه اصلی حفظ شد. این مهم است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره لیست خروجی این تیم گفت: اتفاق بسیار مهمی که برای پرسپولیس افتاد فقط بازیکنان اصلی هستند. عیسی آل کثیر تصمیم گرفت برود و من به آن احترام می گذارم.

پرسپولیس به دلایلی قوی شد

حلالی در خصوص تاثیر جدایی آل کثیر تاکید کرد: جدایی آل کثیر آسیبی به پرسپولیس وارد نکرد. این تیم به بلوغ تاکتیکی کامل رسیده و مشکلی ندارد. پرسپولیس قوی بود و قدرتمندتر شد اما به نظرم می توانند در دفاع جناح بازیکنان خوبی جذب کنند تا نتایج قابل قبولی بگیرند. اگر پرسپولیس بتواند در جاناهین بازیکنان بهتری جذب کند نیازی به جابجایی های مکرر نیست.

قرعه لیگ برتر به سود پرسپولیس رفت

کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به اظهار نظر برخی از پیشکسوتان درباره سختی بازی های اول در پرسپولیس گفت: من این نظر را ندارم. پرسپولیس در ابتدای فصل یک دیدار مقابل قدرتمندترین رقیب خود دارد. بهترین زمان برای اضافه کردن امتیاز به تیم هایی است که هنوز اطلاعات کافی درباره خود ندارند. استخوان بندی اصلی تخت جمشید حفظ شده است. این می تواند برای آنها خوب باشد. پنج هفته اول بازی های بزرگی برای پرسپولیس خواهد بود، اما امتیازات بزرگی هم کسب خواهد کرد. فکر می کنم پرسپولیس خیلی زود بتواند آنها را جمع کند. پرسپولیس بدون زیبایی و هماهنگی فنی به دنبال سه امتیاز است. نتایج هفته های ابتدایی در دیدارهای پایانی لیگ برتر دیده می شود.

حلالی درباره تنش علیرضا بیرانوند و افشین پیروانی گفت: گذشت زمان مشکلات پرسپولیس را حل می کند. بیرانوند کار اشتباهی کرده اما فعلا لجبازی کرده و نمی خواهد قبول کند. من خیلی بیرانوند را قبول دارم اما باید بدانید اینجا پرسپولیس است و اگر برید یا بمانید هیچ اتفاقی برای تیم نمی افتد. بیرانوند باید قدر این پیراهن را بداند. در کنار همه این موارد، فکر می کنم او باید طبق قراردادش پول بگیرد و تامین مالی شود تا بتواند با خیال راحت زندگی اش را بگذراند و روی فوتبال تمرکز کند.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)