افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

حلالی: بازیکنان با ترس در دربی بازی می کنند/ پرسپولیس بهتر از استقلال و پایین تر از سطح خود بازی کرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 232470
حلالی: بازیکنان با ترس در دربی بازی می کنند/ پرسپولیس بهتر از استقلال و پایین تر از سطح خود بازی کرد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس بهتر از استقلال بازی کرد اما زیر سطح خودش بود. اسماعیل حلالی درباره تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی 103 گفت: بازی کیفیت خاصی نداشت و فشار زیادی وجود داشت. حساسیت دربی را قبل از برگزاری در بین بازیکنان بیشتر می کنند و مربیان هم این حساسیت را تشدید می […]

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس بهتر از استقلال بازی کرد اما زیر سطح خودش بود.

اسماعیل حلالی درباره تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی 103 گفت: بازی کیفیت خاصی نداشت و فشار زیادی وجود داشت. حساسیت دربی را قبل از برگزاری در بین بازیکنان بیشتر می کنند و مربیان هم این حساسیت را تشدید می کنند. آنها بازیکن را در شرایطی قرار می دهند که تمام توانایی و خلاقیت او را می گیرد. بازیکنان از ترس اشتباه کردن خیلی ساده بازی می کنند تا خود را در معرض آنها قرار ندهند. خلاقیت ربطی به ارائه یک بازی بدون ترس دارد و وقتی با ترس بازی می کنید، عملا خلاقیت بازیکن را از بین می برد.

دربی بار فنی نداشت

و ادامه داد: در دربی 103 شاهد موقعیت خاصی یا ضربه ای نبودیم که باعث آزار هر یک از دو دروازه بان شود. نزدیک به 5000 نفر به ورزشگاه آزادی آمدند و آن ها هم چندان مشتاق نبودند. مسابقه بسیار پر استرس بود و نگذاشتند توپ به هافبک های تیم رقیب برسد. اگر توپ به هافبک ها می رسید با یک پاس اشتباه به دلیل عدم خلاقیت از دست می رفت. بازی فنی نبود و دربی صد و سوم هم زیبا نبود. زمانی که ما بازی می کردیم، یکی دو بازی بود که اینطور بود. آنها فقط باید به بازیکن فشار بیاورند. صحبت های کادرفنی با بازیکنان مهم است، زیرا خواسته های مربیان به بازیکنان منتقل می شود و هرچه فشار روی بازیکنان کمتر شود، آزادانه به تیم خدمت می کنند. هر چه کادر مربیگری فشار مدیریت را کنترل کند و کمتر به بازیکنان منتقل شود، بازیکنان آرامش بیشتری بازی می کنند. آنها خلاقیت بیشتری خواهند داشت و بازی زیباتر می شود.

از نظر فرهنگی عقب هستیم

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره پرتاب اشیا از سوی تماشاگران دو تیم به سمت بازیکنان اظهار کرد: متأسفانه این اتفاق تلخ دوباره تکرار شد. شاید هر سال کمی از فوتبال حرفه ای یاد بگیریم اما از نظر فرهنگی عقب هستیم. دلیل دور هم جمع شدن و تماشای بازی فوتبال چیست؟ فوتبال برای تقویت دوستی ما است، هر دو تیم تلاش می کنند تا بهترین باشند. تیم ها بیشتر تمرین می کنند تا آمادگی بیشتری داشته باشند. حتی تیم بازنده هم تیم برنده را تشویق می کند. هدف فوتبال چیزی بیش از این نیست، اما عده ای با افکار غلط به دنبال تغییر نظم هستند. برای افرادی که سنگ و بطری پرتاب می کنند بسیار متاسفم. امیدواریم روزی که خیلی نزدیک است، نظرشان عوض شود و به ورزشگاه بیایند تا از فوتبال لذت ببرند.

انتظار می رود پرسپولیس صدرنشین باشد.

حلالی خاطرنشان کرد: نتیجه تساوی در دربی باعث شد تا استقلال همچنان به صدرنشینی ادامه دهد و پرسپولیس توانایی صعود به بالای جدول را دارد. مسابقاتی که در نیم فصل دوم شاهد بودیم انتظارات پرسپولیس را بالا برد و در دربی صد و سوم انتظار داشتیم بازی باکیفیت تری از پرسپولیس نسبت به استقلال ببینیم چرا که آنها ظرفیت داشتند اما این اتفاق نیفتاد. پرسپولیس بهتر از استقلال بازی کرد اما پایین تر از سطح خودش بود. مسابقات آینده قطعا بسیار موثر خواهد بود، ثبات در پیروزی باید برقرار و حفظ شود، ایرادات باید کاملا اصلاح شود تا مانند فصل قبل اتفاقات خوبی برای تیم بیفتد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)