افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

حلالی: استقلال به دنبال فوتبال زیبایی نبود/ در پرسپولیس باید خوب بازی کرد و نتیجه گرفت – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 254567
حلالی: استقلال به دنبال فوتبال زیبایی نبود/ در پرسپولیس باید خوب بازی کرد و نتیجه گرفت – پرسپولیس نیوز

اسماعیل حلالی معتقد است پرسپولیس می تواند با جبران اختلاف امتیازش با استقلال به بالای جدول صعود کند و به قهرمانی برسد. پرسپولیس هفته گذشته در شرایطی مقابل سپاهان متوقف شد که با پیروزی در این دیدار شانس صعود به بالای جدول را داشت. اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس درباره این دیدار گفت: دیدار پرسپولیس و […]

اسماعیل حلالی معتقد است پرسپولیس می تواند با جبران اختلاف امتیازش با استقلال به بالای جدول صعود کند و به قهرمانی برسد.

پرسپولیس هفته گذشته در شرایطی مقابل سپاهان متوقف شد که با پیروزی در این دیدار شانس صعود به بالای جدول را داشت. اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس درباره این دیدار گفت: دیدار پرسپولیس و سپاهان تحت تاثیر شکست مقابل آلومینیوم بود که دو بار پیش افتادیم اما در نهایت در ضربات پنالتی شکست خوردیم. هر چقدر هم که از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کنید، وقتی یک جام از دست می رود، آنها تحت تاثیر قرار می گیرند. با توجه به شرایط فوتبال ما بچه ها ذوق زده می شوند و ممکن است یکی دو هفته را از دست بدهند.

وی ادامه داد: هفته گذشته استقلال جلوتر از ما بازی کرد و امتیازات را از دست داد و ما فرصت خوبی داشتیم که به راحتی به اوج برویم و آن را به اتفاقات واگذار نکنیم. از طرفی با توجه به اینکه در هفته های پایانی لیگ هستیم، استرس مسابقات روی کیفیت بازیکنان تاثیر می گذارد. البته در همه جای دنیا در هفته‌های اخیر کیفیت مسابقات و تیم‌ها بالا رفته و گل‌های بیشتری رد و بدل شده است، اما در لیگ ما مسائلی مانند تعطیلات روی برگزاری مسابقات تاثیرگذار است و رشدی که باید وجود داشته باشد وجود ندارد. بودن. .

حلالی با انتقاد از عملکرد پرسپولیس در این دیدار افزود: در دیدار مقابل سپاهان در حد و اندازه نبودیم و نمی توانم بحث فنی درباره این دیدار داشته باشم. سپاهان در 10 بازی اخیر خود به یک پیروزی دست یافته و با وجود مهره هایی که در اختیار دارد، وضعیت خوبی نداشته است. این تیم در شرایطی قرار داشت که از نظر روحی به راحتی می توانستیم آنها را شکست دهیم. به هر حال فوتبال هست و بردها و شکست ها هم هست اما چیزی که من را آزار می دهد این است که نمی توانیم از تمام پتانسیل خود استفاده کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال 50 بر 50 است. به این ترتیب رقبای دو تیم در هفته های باقی مانده تعیین کننده نیستند و به هر حال همه رقبا در 5 هفته باقی مانده بهترین عملکرد خود را خواهند داشت. تنها نکته مهم این است که با شرایط خوبی به بازی ها بیاییم، تیم مناسبی تشکیل دهیم و بازیکنان مناسب را از بازیکنان بگیریم و بچه ها دوست ندارند روز بازی با سپاهان بازی کنند و با یک بازی وارد بازی شوند. انگیزه زیاد پرسپولیس قبلا جام حذفی را از دست داده است و من صمیمانه امیدوارم که بتواند قهرمان لیگ شود. هواداران پرسپولیس دوست ندارند فصل را بدون جام به پایان برسانند و امیدوارم حداقل یک جام به دست بیاوریم.

حلالی در پایان با اشاره به شرایط استقلال و اختلاف یک امتیازی این تیم با پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط، استقلال خیلی بیشتر از پرسپولیس به دنبال سه امتیاز بازی های خود بود. حواشی و اختلافاتی که در استقلال وجود داشت باعث شد که آنها چندان به نوع بازی اهمیت نداده و فقط به سه امتیاز فکر کنند. آنها به دنبال فوتبال زیبا نبودند که استراتژی قابل احترامی است. از طرفی انتظارات هواداران از این تیم هم کم بود اما در پرسپولیس همه به دنبال بازی در کنار یک برد زیبا هستند. با این حال فکر می کنم اختلاف امتیاز مهم نیست و به راحتی می توان با تساوی مقابل رقیب و پیروزی پرسپولیس جبران کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)