افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

حق شهدا بر دوش جامعه است/ یادواره های شهدا جریان ساز است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 367979
حق شهدا بر دوش جامعه است/ یادواره های شهدا جریان ساز است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای البرز شرقی 95 که به همت این مجموعه در شاهرود برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان سمنان اظهار داشت: شهدا، رزمندگان و ایثارگران استان. آنها نقش خود را در دوران دفاع مقدس به خوبی ایفا کردند. وی […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای البرز شرقی 95 که به همت این مجموعه در شاهرود برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان سمنان اظهار داشت: شهدا، رزمندگان و ایثارگران استان. آنها نقش خود را در دوران دفاع مقدس به خوبی ایفا کردند.

وی با بیان اینکه گردان های رزمی، مهندسی و پشتیبانی به ویژه البرز شرقی شاهرود در دوران دفاع مقدس خدمات شایانی به جبهه حق علیه باطل کردند، افزود: قدردانی از این زحمات امروز وظیفه همه است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه شهدا در قبال جامعه ما حق دارند و ما نیز در قبال آنها وظیفه داریم، تصریح کرد: ادامه راه شهدا یکی از راه های دفاع و توجه است. به حقوق شهدا».

مطیعی با بیان اینکه این نوع یادمان های شهدا روندی را رقم می زند، تاکید کرد: امروز وقتی برای جوانان تبیین رشادت های رزمندگان و نقش شهدا در دوران دفاع مقدس و شهدا در عرصه کار و تولید نسل است. ضرورت

وی با بیان اینکه شهدا نیازی به یادواره ندارند، بلکه باید راه آنها را طی کنیم و با مقاومت به پیروزی نهایی برسیم، افزود: این یادواره ها در واقع نوعی توضیح برای ماست که هر چه داریم به برکت خون شهداست.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز به ایام وحدت شیعه و سنی اشاره کرد و گفت: وحدت مسلمانان. یک خار در چشم دشمنان است.

مطیعی با بیان اینکه دشمن از این وحدت هراس دارد، گفت: توطئه های دشمنان برای ایجاد تفرقه بین امت اسلامی بر همگان روشن شده است و دشمنان نشان داده اند که بارها به طرق مختلف و با ابزارهای مختلف به دنبال آن هستند. .

با یادآوری سیاست تفرقه افکنی و حکومت مستکبران گفت: دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین امت اسلامی و جامعه دینی هستند و باید در این زمینه هوشیار بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خواستار الگوسازی از سیره شهدا در جامعه به ویژه در بین نسل جوان شد و گفت: یکی از ویژگی های مهم شهدا وحدت و همدلی است که باید تبیین شود. نسل جوان

مطیعی با بیان اینکه دشمنان به دنبال نابودی امت اسلامی هستند و به تفرقه راضی نیستند، گفت: امروز یک سال از جنگ اسرائیل در غزه می گذرد و همه دنیا می دانند که اسرائیل به دنبال نابودی مسلمانان است و از کشتن هراسی ندارد. بی گناه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.