افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

حق حسین حسینی پیراهن شماره یک تیم ملی است

  • کد خبر : 302276
حق حسین حسینی پیراهن شماره یک تیم ملی است

مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال گفت: اگر خدا سر جایش باشد همه می دانند که حسین حسینی شایسته حضور در دروازه تیم ملی است و آمار او در این فصل نیز ثابت می کند که حسینی بهترین دروازه بان ایران است و پس از آن مردم. مانند بیرانوند قرار می گیرند. خبرگزاری فوتبال ایران پارس […]

مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال گفت: اگر خدا سر جایش باشد همه می دانند که حسین حسینی شایسته حضور در دروازه تیم ملی است و آمار او در این فصل نیز ثابت می کند که حسینی بهترین دروازه بان ایران است و پس از آن مردم. مانند بیرانوند قرار می گیرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام:

مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال در واکنش به صحبت های حجت کریمی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال که ادعای بیرانوند در خصوص ارقام پیشنهادی باشگاه استقلال را کاملا تکذیب کرده است، اظهار داشت:

به نظرم حجت کریمی جواب خوبی به بیرانوند داد. متأسفانه حاضران در استقلال تا اینجای کار نسبت به این مسائل سکوت کرده اند که جای تعجب دارد. چرا در مقابل چنین اظهاراتی که باعث نابودی باشگاه استقلال و مدیران آن می شود سکوت می کنند؟ شما باید به این افراد پاسخ دهید. قبلاً در زمین فوتبال به اندازه کافی به ما توهین شده است، نباید بگذاریم در رسانه ها به ما توهین کنند.

او ادامه داد:

با این بی عدالتی ها و بحث فساد در فوتبال مشخص شد که استقلال از قهرمانی با چه روش هایی فاصله گرفت. متاسفانه هیچ چیز در این فوتبال درست نیست و حداقل خوب بود که جواب درست را به این مرد دادیم.

مدافع سابق تیم استقلال ادامه داد:

اگر خدا در جای درست نشسته باشد، همه این را می دانند حسین حسینی او شایسته حضور در دروازه تیم ملی است. آمار او در این فصل نشان می دهد که حسینی بهترین دروازه بان ایران است و بازیکنانی مانند بیرانوند در تعقیب او هستند.

فنونی زاده همچنین بر سران فعلی باشگاه استقلال تاکید کرد:

داریم وقت تلف میکنیم معلوم نیست در باشگاه چه کسی مسئول است! یکی می گوید سامی، یکی می گوید شهریاری، یک عده می گویند مجلس باشگاه! اگر کار نمی کرد، باشگاه استقلال را به بخش خصوصی سپردند تا مثلا مالک پیدا کنند، اما الان پاسخگو نیست و وضعیت بدتری نسبت به قبل دارد.

وی در پایان افزود:

همه در حال جذب و آماده سازی برای فصل آینده هستند، اما ما هنوز در گوشه اول هستیم. هنوز نمی دانیم مربی کیست، سرمربی کیست و ماجرا از چه قرار است. اگر اتفاق مهمی در بخش اول اگر آینده اتفاق بیفتد، باید از همین الان شروع کنیم. شما باید خوب تمرین کنید و نقاط ضعف تیم را به نقاط قوت تبدیل کنید.

مهدی فنونی زاده: حق حسین حسینی پیراهن شماره یک تیم ملی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=302276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.