افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

حقیقت این است که کت جین کوتاه تیپا چیز دیگری است، فقط نمی دانم با آن چه بپوشم. طرحش خیلی نازه

  • کد خبر : 140550
حقیقت این است که کت جین کوتاه تیپا چیز دیگری است، فقط نمی دانم با آن چه بپوشم.  طرحش خیلی نازه

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دنیای مد و استایل دنیای بزرگ و تاریکی است زیرا می تواند بسیار متنوع باشد و انواع تیپ ها را در استایل خود جای دهد. جالب است که کشورهای مختلف فرهنگ های متفاوتی دارند، اما با وجود این، دنیای مد به قدری گسترده است که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دنیای مد و استایل دنیای بزرگ و تاریکی است زیرا می تواند بسیار متنوع باشد و انواع تیپ ها را در استایل خود جای دهد. جالب است که کشورهای مختلف فرهنگ های متفاوتی دارند، اما با وجود این، دنیای مد به قدری گسترده است که همه جوامع را در بر می گیرد و مثلاً لباسی که در اروپا مد است، در ایران ما نیز قابل پوشیدن است، اما کمی متفاوت است. مسیر. سبک. اگر شما هم از طرفداران دنیای مد و لباس هستید، مطمئنا استایل خاص خود را دارید. اما یک سری آیتم ها هم هستند که شما را ملزم به پیروی از سبک خاصی نمی کند و آنقدر جذاب هستند که می توانند فالوورهای زیادی داشته باشند.

به عنوان مثال یکی از آنها کت جین است که اکثر خانم ها آن را در کمد خود دارند. البته عمدتا می تواند کت و کت جین باشد اما با توجه به اینکه این روزها هوا سرد است و پاییز است، کت جین بیشتر پوشیده می شود. به خصوص اگر شما یک لباس غیررسمی هستید، این تکه لباس جذاب به وضوح در کمد لباس شما نمایان خواهد شد. اما سوال اینجاست که چه لباس های دیگری را می توان با کت جین ترکیب کرد؟ اگر این سوال در ذهن شما جای خالی زیادی دارد، حتما این مقاله را دنبال کنید.

یک کت جین در رنگ های متنوع با شلوارهای جذاب بپوشید.

خوب می دانیم که شلوارهای تنگ همیشه و همه جا طرفداران خود را دارند زیرا این لباس واقعاً یک لباس کاربردی به حساب می آید و در خیلی جاها پوشیده می شود. به عنوان مثال، فرض کنید یک شلوار جین با یک کت جین و البته کلاه پوشیده اید که می تواند ظاهر شما را کاملا غیر رسمی و جذاب کند. ترجیحاً کت و شلوار باید دو رنگ مختلف باشد، مثلاً یکی روشن‌تر و دیگری تیره‌تر باشد، اما اگر استایل تک رنگ را دوست دارید، می‌توانید کت و شلوار جین هم رنگ بپوشید، اما عناصری مانند بافت ظریف زیر آن دوخته شده باشد. . کت و البته چند اکسسوری جذاب و نیم بوت استایل شما را زیبا و کامل می کند. البته این ترکیب با کفش پاشنه بلند برای مهمانی هم مناسب است.

استایل با یک کت جین.

کت جین را با دامن یا پیراهن های بلند ترکیب کنید.

می بینیم که امسال این ترکیب خیلی مد شده است و خیلی از خانم های ما دامن های بلند چاک دار یا بدون چاک برای ترکیب با کت جین می پوشند و با بافت ظریفی که زیر مانتو دوخته شده است، استایل خود را بسیار قوی می کنند. به زیبایی و عالی تکمیل می شود. البته اگر کت و دامن را جدا نمی پسندید، باید بدانید که پیراهن های بلند و راسته که امسال مد شده اند، در کنار یک کت جین می توانند زیبایی شما را بیشتر کنند و شما را به یک خانم مدرن تبدیل کنند. بنابراین اگر هوای سرد و دامن برایتان مهم نیست، می توانید دامن های بلند یا پیراهن های بلند بپوشید.

استایل با یک کت جین.

یک کت جین را با شلوارهای گشاد یا صاف ترکیب کنید

ترکیب کت جین با شلوار تنگ تنها چیزی نیست که می تواند زیبا به نظر برسد، در حالی که شلوارهای گشاد و راسته در سال های اخیر مد شده اند، می توانید از این دو گزینه نیز استفاده کنید. البته من خودم از طرفداران سبک جت جین با شلوار نیم کیف هستم، اما بسته به اندام و البته آنچه دوست دارید، آزاد هستید و می توانید با هر کدام از آنها که بیشتر به شما می آید ترکیب کنید. . برای تکمیل آن پنبه را فراموش نکنید.

استایل با یک کت جین.

کت جین کلاه دار برای عاشقان هودی.

اگر عاشق هودی هستید، نگران نباشید زیرا هودی با کت جین نیز زیبایی خاص خود را دارد. اما شایان ذکر است که هودی و کت می تواند با شلوار لباس مناسبی باشد که به نظر می رسد با شلوارهای تنگ ایده جذاب تری باشد. البته استایل خیابانی اینگونه پیدا می‌شود، اگر می‌خواهید کژوال‌تر و راحت‌تر بروید، می‌توانید در برخی مدل‌ها ست هودی و شلوار کیف با کت جین بپوشید. به هر حال هودی به سبک پاییزی حق آب و گل دارد!

البته هودی با جلیقه جین هماهنگ تر به نظر می رسد و می تواند ظاهر جالب تری به شما بدهد.

استایل با یک کت جین.

استایل با یک کت جین.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=140550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.