افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

حقوق ماهانه 150 میلیارد تومانی دولت پرداخت می کند – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 125755
حقوق ماهانه 150 میلیارد تومانی دولت پرداخت می کند – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر ، میشم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در جشنواره شهید رجایی که در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی فرصتی برای مرور نسبت به پارسال اینکه چندین سازمان و همکاران انتخاب شده اند، فکر می کنم یک موضوع فرعی است […]

به گزارش خبرنگار مهر ، میشم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در جشنواره شهید رجایی که در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی فرصتی برای مرور نسبت به پارسال اینکه چندین سازمان و همکاران انتخاب شده اند، فکر می کنم یک موضوع فرعی است و مسئله اصلی این است که یک سال از عمر مفید ما گذشته و باید ببینیم چقدر توانستیم تامین کنیم. خدمات بهتر و عالی تر به مردم

وی افزود: تواضع و روحیه خدمت به مردم از ویژگی های بزرگ شهید رجایی بود و جشنواره شهید رجایی بهانه ای است تا ببینیم او کجا بوده و به کجا می رویم. ما در سازمان چندین کار را در چارچوب جشنواره شهید رجایی انجام داده ایم که یکی از آنها این است که جشنواره را یک رویداد ندیده ایم و آن را یک روند مستمر در نظر گرفته ایم. علاوه بر این، به جای اینکه ما ارزیاب باشیم، نهادهای مسئول باید ارزیاب باشند.

وی گفت: علاوه بر این باید هر روز خود را ارزیابی کنیم و ببینیم با توجه به هزینه ای که برای بیت المال دارد ارزش افزوده برای کشور و مردم محقق شده است یا خیر.

لطیفی گفت: در دولت ماهانه بین 110 تا 150 میلیارد تومان برای حقوق و دستمزد هزینه می شود و باید ببینیم ارزش افزوده برای مردم و خدمت به آنها محقق می شود یا خیر. آیا می توانیم ببینیم بهره وری ما در حوزه محیط زیست و نگهداری از مواهب طبیعی که خداوند به ما سپرده است چگونه است؟

رئیس سازمان اداری استخدامی ادامه داد: 30 واحد در ارزیابی محیط سبز شرکت کردند و درخواست کمک داریم تا در سال آینده بیش از پیش به این موضوع توجه شود چرا که آینده جامعه با محیط زیست مرتبط است.

وی اعلام کرد: نتایج ارزیابی را برای همه شفاف کرده ایم و سامانه دولت سنج راه اندازی شده و نمرات دستگاه ها و کارکنان مختلف به همراه مدارک موجود است. خدمت به مردم باید آسان شود و کرامت آنها حفظ شود و این اصل جشنواره شهید رجایی است.

لطیفی تصریح کرد: اگر بخواهیم تحولی در نظام اداری کشور ایجاد کنیم همانطور که مقام معظم رهبری در فروردین ماه سال جاری در مشهد مقدس بر این موضوع تاکید کردند؛ در این راستا با توجه به شرایط موجود در کشور، شاهد ایجاد تحول در نظام اداری کشور هستیم. ما باید بسیاری از مسائل را با هم اشتباه بگیریم و گفته ایم که هیچ نسخه ای را برای دستگاه های عامل توصیه نمی کنیم و این موضوع در سال های اخیر نادرست بوده است.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با شروع از الگوی کلی تحول اداری این وظیفه را به خود دستگاه ها واگذار کرده ایم تا خودشان الگوی تحول خود را مشخص کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان محیط زیست مسئولیت مدیریت محیط زیست در کشور را بر عهده دارد، گفت: در صورت نیاز به دستگاه های همکار، مراتب را به ما اطلاع دهید و ما حاضر به کمک و اقدامات لازم هستیم.

رئیس سازمان استخدامی اداری گفت: محیط زیست یکی از راهبردی ترین موضوعات امروز و آینده کشور و مردم آن است به همین دلیل برای استخدام 570 نفر در 26 آذرماه سال جاری آزمون استخدامی داریم. ضمن اینکه در زمینه استخدام نخبگان در پست های تخصصی دست مدیران باز است و با بنیاد نخبگان آیین نامه ای برای استخدام در پست های تخصصی تهیه کرده ایم، ضوابط نخبگان نیز مشخص است.

وی بیان کرد: در خصوص حقوق و دستمزد 4 مورد درگیری داریم و 2 سال است که درگیر این موضوع بوده ایم و 27 اقدام انجام شده و طی نامه ای به رئیس جمهور این موارد را اعلام کرده ایم، ورود مردم است. . عدم تطابق دیگر از نوع بین دستگاه ها است. درگیری سوم نیز ملی و کشوری است. علاوه بر این، یکی دیگر از اختلاف نظرها مربوط به بخش دولتی و خصوصی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=125755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.