افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

حقبین: بیش از 42 اکیپ مکانیزه برای آسفالت ریزی به کار گرفته است

  • کد خبر : 305876
حقبین: بیش از 42 اکیپ مکانیزه برای آسفالت ریزی به کار گرفته است

به گزارش رکنا، هادی حق بین، معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران وی در خصوص زمان بهره برداری از بزرگراه شهید شوشتری گفت: 9.3 کیلومتر از بزرگراه شوشتری قطعا امسال آماده بهره برداری می شود. اتصال بزرگراه به بزرگراه بسیج از طریق خیابان شهید فهمیده نیازمند توافقاتی با سازمان بسیج است که در حال حاضر […]

به گزارش رکنا، هادی حق بین، معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران وی در خصوص زمان بهره برداری از بزرگراه شهید شوشتری گفت: 9.3 کیلومتر از بزرگراه شوشتری قطعا امسال آماده بهره برداری می شود. اتصال بزرگراه به بزرگراه بسیج از طریق خیابان شهید فهمیده نیازمند توافقاتی با سازمان بسیج است که در حال حاضر در حال انجام آن هستیم.

وی افزود: در حال حاضر در حال انجام تغییراتی در طرح در این زمینه هستیم تا سرعت کار را افزایش دهیم. این احتمال وجود دارد که این پروژه در پایان این دوره مدیریت شهری آماده بهره برداری شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه به ویژه این موضوع را مورد تاکید قرار داد جاده اسفالت اسفندماه سال گذشته با اشاره به اینکه هدف گذاری 1403 بر اساس تمرکز و اولویت شبکه راه ها است، گفت: با توجه به شرایطی که در زمستان سال گذشته تجربه کردیم، میزان فرسودگی در برخی از جاده ها تا این حد افزایش یافت. تا چه اندازه توجه ویژه لازم بود. به همین دلیل است که ما روی این موضوع تمرکز می کنیم.

و افزود: همکاران 24 ساعته در جاده ها کار می کنند. وضعیت نسبتاً بهبود یافته است، اما میزان خرابی ها بیش از ظرفیت های موجود است. با این حال، ما کار را طبق برنامه انجام می دهیم.

حق بین خاطرنشان کرد: جاده های همت، حکیم، شیخ فضل الله، شهید لشکری، شهید فهمیده، آزادگان و شهید یاسینی از جمله محورهایی هستند که آسفالت آن در حال انجام است. بنابراین بیش از 42 تیم مکانیزه در تهران کار می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=305876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.