افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

حفظ عطایی تصمیم درستی بود/ ملی پوشان در هفته اول قافیه شکست خوردند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 25965
حفظ عطایی تصمیم درستی بود/ ملی پوشان در هفته اول قافیه شکست خوردند – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

امیر حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: متاسفانه نتایجی که تیم ملی کسب کرد در خور والیبال ایران نبود. منتخب همان هفته اولین او نشان داد که برای این رقابت آماده نیست. اکثر تیم ها در هفته اولین آنها با تیم اصلی به میدان نمی آیند و تیم ملی می توانست آن شرایط را […]

امیر حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: متاسفانه نتایجی که تیم ملی کسب کرد در خور والیبال ایران نبود. منتخب همان هفته اولین او نشان داد که برای این رقابت آماده نیست. اکثر تیم ها در هفته اولین آنها با تیم اصلی به میدان نمی آیند و تیم ملی می توانست آن شرایط را داشته باشد. تیم ملی در همین هفته اولین بازی کاروان گمشده و این روند در هفته دوم ادامه یافت. متاسفانه مشکلاتی که تیم در هفته سوم رقابت ها با آن مواجه شد باعث شد تمرکز کافی نداشته باشند.

وی با اشاره به ضعف تیم ملی در این رقابت ها افزود: تیم باید با بهترین بازیکنان به این مسابقات اعزام می شد و اگر هدف تغییر نسل است به جای تغییر یک یا دو بازیکن عوض می کردیم. . کل ترکیب تیم به هر حال در ایران حاصل حرف اولین و کادر فنی باید به این موضوع توجه می کرد. فکر می کنم مشکل جای دیگری بود و باید ضعف تیم را آنالیز کرد.

والیبالیست سابق ایران در واکنش به اظهارات بهروز عطایی مبنی بر اینکه تیم ایران خوشبین ترین است. حالت قسمتی از آنها هشت تیم برتر جهان هستند، گفت: سوال من از مدیر فنی تیم این است که هدف از حضور در این مسابقات چه بوده است؟ مگر قرار نبود تیم ملی با ارائه بازی های جذاب هواداران را خوشحال کند؟ در این مسابقات فوتبال می رود و والیبال با ارائه بازی های جذاب، انگیزه جذب نسل های بعدی را در این مسیر فراهم می کند.

وی ادامه داد: ما در تاریخ لیگ جهانی چهارم شدیم و نباید با این حرف ها خودمان را گول بزنیم که در خوشبینانه ترین حالت ممکن هشتم جهان هستیم. ژاپن با سرمایه گذاری هایی که انجام دادند یکی از بهترین تیم های لیگ ملت ها بود.

حسینی درباره ماندن عطایی در تیم ملی گفت: فکر می کنم تصمیم درستی گرفته شد. دو تورنمنت مهم در پیش داریم و نمی توانیم مربی ای را به تیم ملی بیاوریم که بازیکنان را نشناسد و شناخت کافی از آنها زمان می برد. بنابراین حفظ عطایی تصمیم درستی بود، اما به نظر من باید اینطور باشد قاب او در این امر تقویت خواهد شد راه کمکش کن آوردن مربی خارجی یک گام به عقب است و مربیان ایرانی را سرکوب کن! زمان اعتماد به کادرفنی الان است و آنها باید شرایط را به آنها بدهند.

بازیکن سابق والیبال ایران در انتخاب بازیکنان منتخب نیز به این ترتیب مشخص شدند: ایدئولوژی و سلیقه مربی برمی گردد، بازیکنان ایرانی همه در یک سطح هستند انتخاب بین آنها، کار دشواری بود. من فکر می کنم باید تعاملی بین آنها وجود داشته باشد کارکنان فنی و بازیکنان ایجاد شد و از تمام ظرفیت والیبال ایران استفاده شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=25965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.