افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

حضور کرکاری و کهپایه زاده در نشست هیات اجرایی APC/ رشد تعداد شرکت کنندگان در بازی های پارالمپیک پاریس

  • کد خبر : 407492
حضور کرکاری و کهپایه زاده در نشست هیات اجرایی APC/ رشد تعداد شرکت کنندگان در بازی های پارالمپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سی و ششمین جلسه هیئت اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا امروز چهارشنبه 11 آبان ماه در چین تایپه با حضور غفور کارگری به عنوان مشاور ویژه کمیته پارالمپیک آسیا و جلیل کهپایه زاده مدیر ورزش پیشکسوتان و پیشکسوتان آغاز شد. در این جلسه فدراسیون و رئیس کمیته پزشکی و ورزشی APC حضور […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سی و ششمین جلسه هیئت اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا امروز چهارشنبه 11 آبان ماه در چین تایپه با حضور غفور کارگری به عنوان مشاور ویژه کمیته پارالمپیک آسیا و جلیل کهپایه زاده مدیر ورزش پیشکسوتان و پیشکسوتان آغاز شد. در این جلسه فدراسیون و رئیس کمیته پزشکی و ورزشی APC حضور داشتند.

سی و ششمین اجلاس کمیته اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا از 11 تا 13 آبان ماه با برنامه های متنوع برگزار می شود و در حاشیه آن برنامه هایی از جمله بازدید از اماکن و زیرساخت های ورزشی، تمرین ورزشکاران پارالمپیک و ضیافت شام رسمی توسط هیئت پارالمپیک برگزار می شود. کمیته پارالمپیک چین تایپه و … انجام می شود.

کارگری فروردین ماه امسال از سوی هیات اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا به عنوان مشاور ویژه منصوب شد.

افزایش تعداد شرکت کنندگان در بازی های پارالمپیک پاریس

مجید رشید در جلسه کمیته اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا تعداد ورزشکاران این قاره در بازی های پارالمپیک پاریس را 24.5 درصد اعلام کرد که نسبت به دوره های قبل با رشد و افزایش تعداد همراه بوده است.

مجید رشید رئیس کمیته پارالمپیک آسیا در جلسه هیات اجرایی این کمیته تعداد ورزشکاران قاره کهن در بازی های پارالمپیک پاریس را 24.5 درصد اعلام کرد و این تعداد در سال 2012 رو به افزایش بوده است 2024. . همچنین از تعداد مدال های کسب شده در این مسابقات 464 مدال مربوط به قاره است که 161 مدال طلا، 161 نقره و 142 برنز است.

در ادامه رئیس کمیته پارالمپیک آسیا در این نشست گفت: حدود 167 کشور در بازی های پارالمپیک پاریس شرکت کردند که 47 درصد ورزشکاران از 10 کشور بودند که نشان می دهد باید ورزش معلولان و پارالمپیک را توسعه دهیم. حرکتی که از جمله نکاتی بود که مجید رشید در این جلسه به آن اشاره کرد.

گزارش روند اقدامات کمیته پارالمپیک آسیا برای برگزاری بازی ها تا سال 2034

امروز اولین روز از سی و ششمین جلسه کمیته اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا بود و این جلسه با حضور اعضای کمیته اجرایی و پنج نفر از مسئولان کمیته‌های مختلف APC از جمله کمیته اخلاق و حقوقی، کمیته ورزش بانوان برگزار شد. در این جلسه کمیته بازی ها و توسعه ورزش، کمیته ورزشکاران، کمیته پزشکی و علوم ورزشی حضور داشتند.

کهپایه زاده رئیس کمیته پزشکی علوم ورزشی APC در خصوص جلسه امروز هیات اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا گفت: در این جلسه موارد مهمی در خصوص برنامه راهبردی 2024-2027 APC و عملکرد این کمیته در پارالمپیک پاریس مطرح شد. بازی ها. همچنین گزارشی از بازدیدهای APC از محل برگزاری بازی‌های پاراآسیایی تاشکند ارائه شد و مسئولان کمیته از امکانات و شرایط محل برگزاری بازی‌های جوانان ابراز رضایت کردند و پیش‌بینی شد که این رویداد در سطح بالایی برگزار شود با کیفیت در این نشست همچنین به شرکت بین 700 تا 1000 ورزشکار در بازی های پاراآسیایی تاشکند اشاره شد.

وی افزود: در ادامه به رویدادهای مهم دیگری از جمله مجمع عمومی و کنفرانس 2025 کمیته پارالمپیک آسیا و جشن آن اشاره شد. در خصوص بازی های پارالمپیک زمستانی 2026 نیز توضیحاتی ارائه شد و کازاهیرا یاگی از ژاپن که یکی از نایب رئیسان کمیته پارالمپیک آسیا است، توضیحات کاملی در مورد بازی های پاراآسیایی آیچی ناگویا ارائه کرد.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: طارق سوئی در خصوص آمادگی برای بازی های پارالمپیک 2028 لس آنجلس، بازی های پاراآسیایی جوانان 2029، بازی های پاراآسیایی 2030 دوحه و بازی های پاراآسیایی 2034 ریاض صحبت کرد. از پیشرفت برنامه ها در این مسابقات گزارش داده تا اعضا در جریان قرار گیرند.

253 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.