افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

حضور کارشناس مالی در باشگاه پرسپولیس برای پرونده برکناری بیرانوند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 346683
حضور کارشناس مالی در باشگاه پرسپولیس برای پرونده برکناری بیرانوند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

کارشناس مالی مورد تایید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال برای بررسی اسناد مالی باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت از علیرضا بیرانوند در ساختمان باشگاه حاضر شد. کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال هشتم مردادماه اعلام کرد که پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به دلیل اختلاف نظر در مسائل مالی بین طرفین به کارشناس مالی […]

کارشناس مالی مورد تایید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال برای بررسی اسناد مالی باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت از علیرضا بیرانوند در ساختمان باشگاه حاضر شد.

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال هشتم مردادماه اعلام کرد که پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به دلیل اختلاف نظر در مسائل مالی بین طرفین به کارشناس مالی ارجاع شد و تصمیم کمیته تعیین وضعیت در این مورد منوط به تصمیم گیری است. با نظر کارشناس مالی

در همین راستا هفته گذشته جلسه حضوری بین طرفین پرونده و کارشناس مربوطه برای بررسی اسناد مالی در فدراسیون فوتبال برگزار شد و در همان روز کارشناس مالی با حضور در دفتر فدراسیون فوتبال. باشگاه پرسپولیس اصل مدارک و اسناد پرداختی سرخپوشان به بیرانوند را بررسی کرد.

شنیده ها حاکی از آن است که کارشناس مالی مورد تایید فدراسیون فوتبال احتمالا امروز یا فردا به دفتر باشگاه پرسپولیس مراجعه می کند تا مدارک را بررسی کند و سپس نظر نهایی خود را درباره این پرونده به کمیته تعیین وضعیت بدهد.

به نظر می رسد پس از اعلام نظر کارشناس مالی، کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به زودی تصمیم نهایی خود را درباره فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس صادر خواهد کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)