افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

حضور پرشور در انتخابات اقتدار نظام را افزایش می دهد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 299998
حضور پرشور در انتخابات اقتدار نظام را افزایش می دهد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

گزارش کردن خبرگزاری بیشترسردار سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی در همایش سیاسی فرماندهان و مدیران ارشد پدافند هوایی که صبح امروز (یکشنبه) در سالن همایش شهید مطهری برگزار شد. محوطه دانشگاه این نیرو ایستادگی کرد و اظهار داشت: حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت یک صف باطل است. تمنی مفاهیم اشتباه […]

گزارش کردن خبرگزاری بیشترسردار سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی در همایش سیاسی فرماندهان و مدیران ارشد پدافند هوایی که صبح امروز (یکشنبه) در سالن همایش شهید مطهری برگزار شد. محوطه دانشگاه این نیرو ایستادگی کرد و اظهار داشت: حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت یک صف باطل است. تمنی مفاهیم اشتباه کرد و توطئه های دشمنان و حضور پرشور مردم همیشه در صحنه هیئت های انتخاباتی باعث افزایش مقبولیت کشورمان در عرصه جهانی و تقویت اقتدار نظام اسلامی می شود.

امیر سرتیپ صباحی فرد با اشاره به اینکه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمن به دنبال توطئه های مختلف از جمله جنگ تحمیلی، ترور مسئولان، تحریم ها و … است. تخریب کردن انقلاب اسلامی آغازینی بود، وی افزود: خوشبختانه با شالوده محکم انقلاب اسلامی آهنرباها انقلاب در این 45 سال و با تمام اتفاقاتی که برای هر کشور یا نظام دیگری رخ می داد، قطعاً شکست می خورد، دشمن نتوانست در امور کشور خللی ایجاد کند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، انتخابات پیش رو را مهم ترین سناریوی تاریخی و بزرگترین رویداد سیاسی کشور دانست و گفت: دشمن با منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات، راهبرد مشارکت حداقلی را در دستور کار قرار داده است. بنابراین باید در بین (زیر گروه، خانواده، افراد تحت تکفل و…) در این زمینه شفاف سازی هایی داشته باشیم تا نرخ مشارکت افزایش یابد و قدرت چانه زنی ما در دنیا افزایش یابد.

وی گفت: حضور حداکثری در انتخابات به دنیا نشان می دهد که در هر شرایطی پشتیبان نظام هستیم و با رهبری فرماندهی معظم کل قوا می توانیم تمام مسیرهای پیش بینی شده برای انقلاب را پیش ببریم.

امیر صباحی فرد به جایگاه کنونی کشورمان در بین کشورهای جهان اشاره کرد و تصریح کرد: زمانی که رئیس جمهور کشورمان به شهادت رسید بسیاری از کشورهای دنیا به او احترام گذاشتند و مسئولان زیادی به کشورمان آمدند که این نشان دهنده جایگاه و قدرت است. ایران اسلامی.

فرمانده نیروی پدافند هوایی خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن تمام نیروهای خود را برای حمله به انتخابات وارد میدان کرده است، وظیفه داریم دستاوردهای انقلاب و اقدامات شهید رئیسی را تبیین کنیم و در انتخاب انسان صالحی با ویژگی های یک رهبر شهید در مقام ولایت مردم داشته باشنددشمن ستیزی، دفاع از دین، دفاع از جبهه مقاومت، امیدبخش، وحدت آفرین بودن و توجه کنید به …

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=299998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.