افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

حضور ناظران ویژه انضباطی در دو هفته پایانی لیگ برتر – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 277049
حضور ناظران ویژه انضباطی در دو هفته پایانی لیگ برتر – پرسپولیس نیوز

ناظران ویژه در دو هفته پایانی لیگ برتر حضور خواهند داشت. هفته های 29 و 30 لیگ برتر فوتبال فردا و شنبه هفته آینده برگزار می شود تا تیم های قهرمان و سهمیه آسیایی و تیم های سقوط کرده به لیگ دسته اول مشخص شوند. امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: رقابت های هفته […]

ناظران ویژه در دو هفته پایانی لیگ برتر حضور خواهند داشت.

هفته های 29 و 30 لیگ برتر فوتبال فردا و شنبه هفته آینده برگزار می شود تا تیم های قهرمان و سهمیه آسیایی و تیم های سقوط کرده به لیگ دسته اول مشخص شوند.

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: رقابت های هفته های 29 و 30 لیگ برتر زیر نظر و نظارت کامل ناظران ویژه کمیته های اخلاق، انضباط و حراست و همچنین مربوطه خواهد بود. نهادها.”

حضور اعضای کمیته انضباطی در مسابقات حساس هفته های اخیر

اعضای کمیته انضباطی قصد دارند در هفته های اخیر در ورزشگاه ها در دیدارهای سرنوشت ساز لیگ برتر حضور پیدا کنند.

محمد حسنوند عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در کمیته انضباطی تصمیم گرفتیم در هفته های اخیر نظارت ویژه ای داشته باشیم. علاوه بر حضور ناظر انضباطی در تمامی مسابقات هفته های اخیر، در هفته سی ام، رئیس کمیته انضباطی و اعضای آن نیز در ورزشگاه تهران و در مسابقاتی که احتمال برد یا سقوط تیم ها وجود دارد، حضور خواهند داشت. .

وی در خصوص وضعیت فعلی پرونده جواد نکونام تصریح کرد: با توجه به ابلاغیه ای که برای وی ارسال کردیم، وی همچنان فرصت دارد تا دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند. پس از آن طبق قانون و مقررات به این موضوع می پردازیم و هنوز تصمیمی نگرفته ایم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)