افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

حضور ضعیف پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 177713
حضور ضعیف پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس در خریدهای زمستانی فعال نخواهد بود. تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را بدون حضور یحیی گل محمدی آغاز می کند تا برای نیم فصل دوم لیگ برتر آماده شود اما در این بین این باشگاه در خریدهای زمستانی فعال نخواهد بود. با توجه به اینکه نام یاسین سلمانی و مرتضی پورعلیگنجی به دلیل […]

باشگاه پرسپولیس در خریدهای زمستانی فعال نخواهد بود.

تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را بدون حضور یحیی گل محمدی آغاز می کند تا برای نیم فصل دوم لیگ برتر آماده شود اما در این بین این باشگاه در خریدهای زمستانی فعال نخواهد بود. با توجه به اینکه نام یاسین سلمانی و مرتضی پورعلیگنجی به دلیل مصدومیت و میلاد سرلک به دلیل ثبت نام از لیست پرسپولیس حذف شده اند، بعید به نظر می رسد قرمزها بازیکن دیگری را در لیست خروج قرار دهند. در عین حال احتمال منتفی شدن بحث جدایی نبیل باهویی وجود دارد، یعنی این بازیکن یک نیم فصل دیگر را در پرسپولیس سپری خواهد کرد.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با چند بازیکن برای پیوستن به این تیم آغاز کرد و به نظر می رسد در صورت توافقات کلی، اسامی این بازیکنان به زودی رسانه ای و به صورت رسمی اعلام شود. البته این بازیکنان در لیستی که یحیی گل محمدی به پرسپولیس داده بود قرار گرفتند و این باشگاه بر اساس نظر سرمربی سابق خود جذب می کند.

نام یک مهاجم و یک مدافع در لیست پرسپولیس وجود دارد اما از طرفی این باشگاه برای جذب این بازیکن برای پرکردن جای خالی میلاد سرلک مذاکراتی را با محمد خدابندلو نیز انجام داده است.

با این حال به نظر می رسد پرسپولیس در نقل و انتقالات فعال نباشد و در نهایت دو یا سه بازیکن به این تیم بپیوندند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)