افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

حضور زنان توانمند شهرستان روزن در کنگره زنان تاثیرگذار – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 156600
حضور زنان توانمند شهرستان روزن در کنگره زنان تاثیرگذار – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

شکیبا کولیوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش نفوذ زنان در عرصه های مختلف گفتند: زنان همواره ثابت کرده اند که در عرصه های مختلف مراقب و مسئولیت پذیر هستند. وی خاطرنشان کرد که این شهر رزین زنان توانمند در حوزه های اجتماعی و فرهنگی، علمی و پژوهشی، ورزشی، تجاری، بهداشتی و […]

شکیبا کولیوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش نفوذ زنان در عرصه های مختلف گفتند: زنان همواره ثابت کرده اند که در عرصه های مختلف مراقب و مسئولیت پذیر هستند.

وی خاطرنشان کرد که این شهر رزین زنان توانمند در حوزه های اجتماعی و فرهنگی، علمی و پژوهشی، ورزشی، تجاری، بهداشتی و … زیاد هستند، گفت: این زنان باید در سطوح خرد و کلان شناخته شوند.

مشاور استاندار در امور زنان و خانواده رزین وی از ایجاد بانک اطلاعاتی زنان کارگر در شهرستان خبر داد و گفت: اولین گام برای ارتقای عملکرد و برنامه است کوچک سلام هدف این زنان ایجاد بانک اطلاعاتی بود که یک سال است تکمیل شده و بر این اساس کارگاه هایی برای زنان شاغل برگزار شده است. ک

ولیوند خاطرنشان کرد: دومین کنگره بانوان تاثير گذار با محوریت شناسایی زنان فعال در کارگروه های همه استان ها همزمان در ۲۲ دی ۱۴۰۲ توسط بانوان توانمند شهرستان انجام می شود. رزین شما می توانید در این کنگره شرکت کنید و حضور فعال داشته باشید.

وی تصریح کرد: در این کنگره بانوانی که بر اساس الگوی سوم زنان و با اصول هویتی زن مسلمان نقش های مختلفی را ایفا کرده اند ارائه می شود و پس از مرحله استانی مرحله کشوری برگزار می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه هدف از برگزاری این کنگره شناسایی زنانی است که در حوزه های مختلف خدمات منحصر به فردی ارائه می دهند، ضمن حفظ هویت، خواستار همکاری مدیران دستگاه های اجرایی برای شناسایی این زنان و اطلاع رسانی به جامعه هدف شد.

مشاور استاندار در امور زنان و خانواده رزین وی یادآور شد: این کنگره در هشت محور «علم و پژوهش»، «حکمرانی و تدوین سیاست»، «رسانه سازی و گفتمان سازی»، «اقتصاد و کارآفرینی»، «فعالیت های اجتماعی»، «فرهنگ و هنر»، «آموزش» برگزار می شود. “. و آموزش» و «ورزش و سلامت».

کولیوند گفت: زنان مقتدر شهر. رزین آنها می توانند تا 30 دسامبر ۱۴۰۲ از طریق لینک https://banooiran.ir در این کنگره ثبت نام کنید و امید است در بین این بانوان زیبا منتخبان کنگره استانی و کشوری را داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=156600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.