افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

حضور رژیم صهیونیستی در المپیک پاریس تعلیق شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 260456
حضور رژیم صهیونیستی در المپیک پاریس تعلیق شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، بر ضرورت اخراج رژیم صهیونیستی از المپیک پاریس تاکید کرد و اظهار داشت: پس از حمله روسیه به اوکراین، شاهد بودیم که روسیه و بلاروس از المپیک پاریس استفاده کردند. از شرکت در تمامی مسابقات جهانی خودداری کرد و از سوی دیگر […]

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، بر ضرورت اخراج رژیم صهیونیستی از المپیک پاریس تاکید کرد و اظهار داشت: پس از حمله روسیه به اوکراین، شاهد بودیم که روسیه و بلاروس از المپیک پاریس استفاده کردند. از شرکت در تمامی مسابقات جهانی خودداری کرد و از سوی دیگر هیچ رویداد ورزشی در روسیه و بلاروس برگزار نشد.

وی تاکید کرد: همانطور که روسیه، بلاروس و برخی کشورهای دیگر در سال های گذشته به دلایل مختلف از بازی های المپیک محروم بودند، رژیم صهیونیستی نیز باید به دلیل حملات وحشیانه ای که انجام داده است، از حضور در المپیک 2024 پاریس محروم شود. در فلسطین در ماه های اخیر

نماینده مردم اراک در شورای اسلامی تصریح کرد: اگر واقعا مردم جهان از ظلم و ستم رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه به ستوه آمده اند، باید به صورت عملی با رژیم صهیونیستی مقابله کنند. و یکی از فرصت های خوب برای این کار، مطالبه عدم حضور نمایندگان رژیم صهیونیستی در بازی های المپیک بعدی است.

وی با بیان اینکه مردم آزاده جهان باید نشان دهند که در کنار رژیم صهیونیستی نیستند، ادامه داد: همه کشورهای جهان باید بسیج شوند و از مسئولان برگزارکننده و کمیته بین المللی المپیک بخواهند تا بازی را متوقف کنند. رژیم صهیونیستی و اجازه حضور ورزشکاران خود در بازی‌ها، بازی‌های المپیک را ندارند.

آصفری بیان کرد: همه کشورهای جهان باید تبعیض و بی عدالتی را کنار بگذارند و خواستار توافق جدی با رژیم صهیونیستی شوند و یکی از راه های مناسب برای تحقق این امر تلاش آنها برای حذف رژیم صهیونیستی از بازی های المپیک است.

نماینده مردم اراک در شورای اسلامی تاکید کرد: اگر واقعا این اتفاق بیفتد و رژیم صهیونیستی از بازی های المپیک 2024 پاریس تعلیق شود، ملت های جهان منتظر تشکل ها و مجامع بین المللی خواهند بود. باید این اتفاق بیفتد و مسئولان و تصمیم گیران ذیربط نسبت به این موضوع برخورد دوگانه نداشته باشند.

وی گفت: همه کشورهای مسلمان و غیرمسلمان که قرار است در بازی های المپیک شرکت کنند باید تلاش کنند تا از ورود نمایندگان رژیم صهیونیستی به این بازی ها جلوگیری کنند.

آصفری تصریح کرد: شرط حضور رژیم صهیونیستی در بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک پاریس باید آتش بس کامل و بدون قید و شرط در غزه و توقف کشتار در فلسطین باشد و اگر این کار را نکردند باید از حضور در این بازی ها تعلیق شوند. بازی ها و همه کشورها باید این موضوع مهم را پیگیری کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=260456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.