افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

حضور در انتخابات نشان می دهد که مردم از آرمان های خود دفاع می کنند

  • کد خبر : 218617
حضور در انتخابات نشان می دهد که مردم از آرمان های خود دفاع می کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (جمعه) ضمن شرکت در انتخابات شورای اسلامی و شورای خبرگان رهبری با حضور خبرنگاران در مسجد جامع لویزان تهران حضور یافت. دعوت از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق های رای: ملت ایران از صبح امروز با […]

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (جمعه) ضمن شرکت در انتخابات شورای اسلامی و شورای خبرگان رهبری با حضور خبرنگاران در مسجد جامع لویزان تهران حضور یافت. دعوت از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق های رای: ملت ایران از صبح امروز با آگاهی، آگاهی و درک کامل از نیات خصمانه دشمنان و با جدیت پای صندوق های رای رفتند و امروز روز بزرگی خواهد بود.

سرلشکر باقری ادامه داد: علاوه بر اینکه وظیفه شخصی، اسلامی، انقلابی و ایرانی من است که در انتخابات شرکت کنم و از این حق برای تعیین آینده کشور استفاده کنم، افزود: حقیقت این است که جایگاه جای شهدا خالی است و برای شرکت در انتخابات، شرکت و رای دادن به نام شهدا ضروری بود، من این کار را کردم و امیدوارم خدا و شهدا از همه ما راضی باشند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم عزیز ما باید شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را برای رهبری توانمند تشکیل دهند که با حضور در پای صندوق های رای میسر می شود.

سرلشکر باقری ادامه داد: آینده این کشور امروز چهار سال دیگر در شورای اسلامی و هشت سال دیگر در مجلس خبرگان رهبری مشخص می شود و باید بهترین ها را انتخاب کنیم و نامشان را در صندوق بگذاریم تا اینها تشکیل شود. مجامع .

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: از همه مردم عزیز ایران به ویژه جوانان عزیز، بسیجیان دلاور و همه کسانی که دلشان برای ایران می سوزد تقاضا دارم هرچه زودتر پای صندوق های رای حاضر شوند. و از این فرصت بزرگ برای ساختن ایران استفاده کنید.

وی بیان کرد: در چهار سال آینده هر چه داریم به نمایندگان مجلس بگوییم، اگر مجلس ضعیف، ناکافی و یا از حمایت بالای مردم برخوردار نباشد، باید در تدوین قوانین و نظارت بر قوه مجریه به حرف ملت ما عمل کنند. قطعاً نمی تواند کار کند، خودتان آن را به درستی انجام دهید.

سرلشکر باقری درباره حضور رای اول در انتخابات امسال گفت: یادم هست در اوایل انقلاب اسلامی اولین نفری بودم که به جمهوری اسلامی رای دادم. اکنون جوانان سال آخر دبیرستان و سال اول دانشگاه مشتاق شرکت در انتخابات هستند.
وی ادامه داد: آنچه در فضای مسموم مجازی متوجه جوانان ما می شود تا پای صندوق های رای نروند، آرزوی دشمن است چرا که دشمن هرگز خیرخواه ملت ایران نیست و مخالف آینده روشن ایران است. . .

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان تصریح کرد: شما جوانان عزیز آینده این کشور را می سازید و راه سازندگی کشور رای گیری است و انشاالله همه جوانان عزیز ما با جدیت این کار را انجام خواهند داد. به پای صندوق های رای بیایید و با آرای خود بهترین ها را انتخاب کنید تا بتوانند آینده را بهبود بخشند.
وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدا بر اساس حمایت مردم شکل گرفت، گفت: اینطور نیست که امام خمینی (رحمت الله علیه) برای مقابله از توپ و تانک و هواپیما استفاده کنند. . حکومت دروغین پهلوی امام راحل به همراه مردم به میدان آمدند و همه گروه های خواهان برخورد مسلحانه از آنها انتقاد کردند.

سرلشکر باقری افزود: انقلاب اسلامی با حضور مردم پیروز شد، با حضور مردم، جمهوری اسلامی ایران رای قاطع گرفت و در اوایل سال 58 شکل گرفت و دفاع مقدس شکل گرفت، پیشرفت کرد و پیروز شد. با حضور مردم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امنیت ملی ما در گرو حمایت و حضور مردم در صحنه و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: طبیعی است که دشمنان به دنبال آن باشند. این نیرو چون هدفشان تضعیف و تخریب انتخابات است و تمام تلاشی که در فضای مجازی و تصویری و صوتی و… می کنند ناامید کردن مردم و دوری آنها از نظام و کشور است.

وی تصریح کرد: برای تامین تسلیحات، تجهیزات و آموزش نیروهای مسلح برای دفاع از کشور سخت تلاش می کنیم، اما پشتوانه اصلی امنیت ملی ما مردم هستند که با حضور خود در مکان ها و زمان های مختلف مانند 22 بهمن و انتخابات نشان می‌دهد که پیرو آرمان‌های آنان هستند و در کنار شهدا و امام عزیزشان ایستاده‌اند و کوتاه نمی‌آیند که نوعی بازدارندگی است.

سرلشکر باقری در ادامه با بیان اینکه درگیر جنگ ترکیبی هستیم، گفت: دشمن در این جنگ با انواع سلاح ها و تجهیزات سخت، نیمه سخت و نرم به میدان نبرد آمده است و هدف و اساس اصلی آن تغییر است. معرفت مردم و جدا کننده روح و قلب آنها از حکومت جمهوری اسلامی است. ایران و رزمندگان را تنها بگذار. اینها خواسته های دشمن است; اما قطعا به نتیجه نمی رسد و مردم در همه حال در کنار رفقا و فرزندان خود هستند و امروز با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب بهترین ها برای تشکیل مجلسی قوی و کارشناسان توانمند مطمئنا این نقش را به خوبی ایفا خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=218617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.