افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

حضور درویش و بادامکی در آخرین تمرین قبل از سفر به عربستان + عکس – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 361308
حضور درویش و بادامکی در آخرین تمرین قبل از سفر به عربستان + عکس – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مراسم خداحافظی بازیکنان این تیم که در محل تمرین برگزار شد، به تمجید از قرمزها پرداخت و از تصمیم ناگهانی فدراسیون بر خلاف نظم و قانون در فوتبال ایران صحبت کرد. قرمزهای ایران امروز (جمعه) برای برگزاری اولین دیدار لیگ برتر آسیا، آخرین تمرین خود را در تهران و پیش از […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مراسم خداحافظی بازیکنان این تیم که در محل تمرین برگزار شد، به تمجید از قرمزها پرداخت و از تصمیم ناگهانی فدراسیون بر خلاف نظم و قانون در فوتبال ایران صحبت کرد.

قرمزهای ایران امروز (جمعه) برای برگزاری اولین دیدار لیگ برتر آسیا، آخرین تمرین خود را در تهران و پیش از سفر به عربستان سعودی انجام دادند.
مدیرعامل پرسپولیس و معاون ورزشی این باشگاه برای بدرقه این تیم در این تمرین حضور داشتند.
رضا درویش ابتدا از زحمات اعضای تیم و زحماتی که در تمرینات و بازی های فوتبال کشیده اند تشکر و قدردانی کرد.
وی همچنین برای اعضای تیم در ایران و آسیا آرزوی موفقیت و کسب نتایج مطلوب کرد و تصمیم باشگاه را برای تقدیر از آنها جزم کرد.
وی ابراز امیدواری کرد؛ در شرایطی که اتفاقات و تصمیمات عجیبی در فوتبال ایران در حال رخ دادن است، تیم فوتبال پرسپولیس باید با انجام حق خود هواداران را خوشحال کند.
مدیرعامل در ادامه صحبت های خود به تشریح شرایط باشگاه پرداخت و از تصمیم فدراسیون در مورد سقف بودجه که به یکباره گرفته شد صحبت کرد. در حالی که قانون چیز دیگری بود و پرسپولیس به دلیل اجرای آن ضرر کرد و رقبای پرسپولیس از قانون گرایی و هرج و مرج پرسپولیس سود بردند و فدراسیون فوتبال به آنها پاداش داد و پرسپولیس را مجازات کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)