افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

حضور درخشان و پر انرژی لایف استار در نمایشگاه آگروفود 1403

  • کد خبر : 293834
حضور درخشان و پر انرژی لایف استار در نمایشگاه آگروفود 1403

سی و یکمین دوره نمایشگاه کشاورزی و مواد غذایی ایران امسال از 28 خردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و بازدیدکنندگان می توانند از ساعت 8 صبح تا 15 بعدازظهر از این نمایشگاه بازدید کنند. لازم به ذکر است که نمایشگاه ایران آگروفود در سه بعد تجاری، صنعتی و […]

سی و یکمین دوره نمایشگاه کشاورزی و مواد غذایی ایران امسال از 28 خردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و بازدیدکنندگان می توانند از ساعت 8 صبح تا 15 بعدازظهر از این نمایشگاه بازدید کنند.

لازم به ذکر است که نمایشگاه ایران آگروفود در سه بعد تجاری، صنعتی و مصرف کنندگان در صنایع غذایی و کشاورزی قابل تحلیل است.

⦁ بازرگانی: نمایشگاه آگروفود علاوه بر فراهم آوردن بستر مناسب برای شرکت هایی که قصد ارائه محصولات و خدمات خود را به خریداران، توزیع کنندگان و شرکای بالقوه دارند، به افزایش سطح آگاهی و شناخت برندهای شرکت کننده نیز کمک می کند.

⦁ صنعت: به اشتراک گذاری اطلاعات در بخش های مختلف صنایع غذایی اعم از محققین، شرکت ها، کشاورزان و … یکی از کارکردهای مهم نمایشگاه آگروفود می باشد.

⦁ مصرف کنندگان: حضور عموم مردم در این نمایشگاه به جلب اعتماد و افزایش شفافیت در خصوص فرآیند تولید مواد غذایی برندهای مختلف کمک می کند.

با توجه به اهمیت این نمایشگاه هر ساله شرکت ها و برندهای زیادی در این رویداد حضور می یابند. از جمله برندهایی که مانند سال گذشته در سی و یکمین نمایشگاه کشاورزی ایران حضور داشتند، برند «لیفستار» است. این برند معروف محصولات خود را در سالن 7 به بازدیدکنندگان نمایشگاه عرضه می کند.

به گفته مدیر برند لایف استار، دریافت تندیس برند محبوب در سال های اخیر توسط این برند ثابت می کند که لایف استار یکی از محبوب ترین برندهای نوشیدنی انرژی زا در بین مصرف کنندگان ایرانی است. وی افزود علاوه بر محبوبیت در بین مصرف کنندگان، بسیاری از افراد مشهور و ستاره های ورزش و هنر نیز از محصولات این شرکت استفاده می کنند. از این رو امسال نیز مانند سال گذشته سعی کرده ایم با حضور در این نمایشگاه فضایی مناسب برای تعامل با مصرف کنندگان این برند ایجاد کنیم.

وی دیگر اهداف انرژی بخش لایف استار از حضور در نمایشگاه بین المللی کشاورزی و مواد غذایی را به شرح زیر بیان کرد:

⦁ توسعه شبکه های تجاری

⦁ ایجاد بازار و افزایش صادرات نوشیدنی انرژی زا لایف استار.

افزایش دانش، مهارت و فناوری در زمینه تولید انواع نوشیدنی.

⦁ نظرات، نیازها و انتظارات مصرف کنندگان را جمع آوری کنید.

⦁ آخرین استانداردها در زمینه نوشیدنی ها را بشناسید.

شناسایی محصولات تولیدی و فناوری های جدید.

رویداد آگروفود 1403 تا 22 ژوئن ادامه دارد و برای عموم آزاد است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=293834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.