افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، نقشه دشمن را خنثی می کند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 217416
حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، نقشه دشمن را خنثی می کند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حیدری در 258 شورای اسلامی شهرکرد اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات پرشور، گسترده و دشمن شکن در 20 اسفند باید مردم، مسئولان و اقشار مختلف تلاش کنند. وی از شهروندان شهرکردی برای حضور پرشور و گسترده در انتخابات اسفندماه دعوت کرد و افزود: حضور بالای مردم در پای صندوق های […]

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حیدری در 258 شورای اسلامی شهرکرد اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات پرشور، گسترده و دشمن شکن در 20 اسفند باید مردم، مسئولان و اقشار مختلف تلاش کنند.

وی از شهروندان شهرکردی برای حضور پرشور و گسترده در انتخابات اسفندماه دعوت کرد و افزود: حضور بالای مردم در پای صندوق های رای به انتخاب فرد اصلح کمک می کند.

حیدری تصریح کرد: روز جمعه 20 اسفند حضور حداکثری مردم در شعب اخذ رای، نقشه های شوم دشمنان این مرز و بوم را در پی خواهد داشت.

وی یادآور شد: در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، مردم چهارمحال و بختیاری به ویژه بیماران، کارگران و سرور رانندگان تاکسی و اتوبوسرانی در حوزه حمل و نقل عمومی به عنوان خدمتگزار مردم در آزمونی بزرگ و سرنوشت ساز حماسه خواهند ساخت.

حیدری تصریح کرد: در این راستا از مردم شریف و صبور چهارمحال و بختیاری به ویژه مدیران، کارکنان و کارگران شهرداری شهرکرد و کلیه رانندگان تاکسی و اتوبوس در حوزه حمل و نقل عمومی در محدوده شهرکرد تقاضا دارم رای دهند. برگ زرینی دیگر به دفتر با حضور حداکثری در پای صندوق های رای یاد و خاطره جمهوری اسلامی ایران را افزایش دهید.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثار و بانوان شورای اسلامی شهرکرد همچنین تصریح کرد: دشمن با هدف کاهش مشارکت در انتخابات قصد ایجاد ناامیدی و ناامیدی در بین مردم را دارد.

ماشاالله ایزدی تاکید کرد: حضور حداکثری در انتخابات ضروری است و امیدواریم روز جمعه 20 فروردین شاهد برگزاری انتخابات پرشور، سالم و گسترده در پای صندوق های رای باشیم.

لازم به ذکر است در این جلسه بر اساس اعلام نظر و نامه فرماندار شهرستان شهرکرد، خداکرم عباسی عضو علی البدل شورای اسلامی شهرکرد جایگزین فرشاد چراغ پور عضو قبلی این شورا شد.

خداکرم عباسی دانشجوی دکتری علوم سیاسی و دارای سابقه مدیریت شعبه جنایی اداره اطلاعات شهرکرد، رئیس مرکز ماده 16 ستاد مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری و مدیر خدمات الکترونیک پلیس آگاهی شهرکرد است. ، و یک تاجر در صنعت چوب است.

اعضای شورای اسلامی شهر چهارمحال و مرکز بختیاری چند تقاطع، خیابان و بلوار شهرکرد را با نام های مختلف نامگذاری کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=217416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.