افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

حضور حداکثری در پای صندوق های رای تحقق وصیت شهداست – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 211922
حضور حداکثری در پای صندوق های رای تحقق وصیت شهداست – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سیدی عبدالهادی عضویت حسینی در خطبه های این هفته پیشاپیش میلاد امام زمان را تبریک گفت.آه) اعلام کرد: نیمه شعبان و شب ولادت امام زمان (عج)آهفرصت بسیار ارزشمند و شب پرفضیلتی است که باید برای برقراری ارتباط با امام زمان (عج) تلاش کنیم.آه) نزدیک شدن. امام جمعه گاناو با […]

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سیدی عبدالهادی عضویت حسینی در خطبه های این هفته پیشاپیش میلاد امام زمان را تبریک گفت.آه) اعلام کرد: نیمه شعبان و شب ولادت امام زمان (عج)آهفرصت بسیار ارزشمند و شب پرفضیلتی است که باید برای برقراری ارتباط با امام زمان (عج) تلاش کنیم.آه) نزدیک شدن.

امام جمعه گاناو با بیان اینکه نیمه شعبان به نام روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است.آه) نام برده شده است، گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج)آه) امروز سربازان امنیتی گمنام هستند.

وی گفت: اخلاص، فداکاری، ولایتمداری و اعتقاد این مجموعه به آموزه های دینی و انسانی و مبتنی بر حس خداجویی از مهم ترین ویژگی های آن است.

وی بیان کرد: بر اساس تعبیر رهبری، بومی بودن این مجموعه و الگو نگرفتن از هیچ یک از مجموعه های اطلاعاتی جهانی از ویژگی ها و امتیازات دستگاه اطلاعاتی ایران اسلامی است.

امام جمعه گاناوه با اشاره به دیدار جمعی از مردم آذربایجان شرقی با مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار از مشارکت پررنگ مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و آن ها تقدیر کردند. آنها امنیت خود را تضمین کردند.

حجت الاسلام عضویت حسینی موضوع انتخابات را یکی از نکات مهم فرمایش رهبری در این دیدار عنوان کرد و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابتدای سال تاکنون حماسه دیگری آفریده و دو مهم را گرامی داشته اند. و تعیین کننده ایشان تاکید کردند: انتخابات شورای اسلامی و خبرگان رهبری نزدیکتر می شود.

وی گفت: در این دیدار رهبران تاکید کردند که انتخابات مظهر دموکراسی است، بنابراین آمریکا که مخالف نظام اسلامی است، مخالف انتخابات، دموکراسی و رای گیری است که مردم در سرنوشت خود دخیل هستند.

امام جمعه گناوه گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بیش از 30 انتخابات برگزار شده است که حضور گسترده مردم و خلق حماسه توسط آنان دشمن را ناامید کرده است.

امام جمعه گناوه گفت: امروز هیچ کشوری آزادتر و دمکراتیکتر از جمهوری اسلامی ایران در جهان وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن از تمام توان، امکانات، ابزار و ابزار خود برای جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق های رای و کاهش مشارکت مردم استفاده کرده است.

وی گفت: دشمنان می خواهند القا کنند که انتخابات در سرنوشت مردم نقشی ندارد، اگر این انتخابات نقشی در سرنوشت مردم ندارد چرا دشمنان این همه تبلیغات و توطئه چینی برای مشارکت می کنند. از مردم؟”

وی بیان کرد: این نوع تبلیغات و سرمایه گذاری دشمن برای برجسته سازی نقاط ضعف و سوء استفاده از عدم حضور مردم در انتخابات نشان از تاثیرگذاری انتخابات در سرنوشت مردم دارد.

امام جمعه گناوه افزود: ملت ایران با همه گلایه ها افسردگی می بینم و مشکلات و فشارهای اقتصادی هرگز با رای گیری ها که در واقع تعیین کننده سرنوشت آنهاست مبارزه نمی کند و همانطور که در روز 22 باهاما در یوم الله حماسه آفریدند، در روز 22 حماسه دیگری ایجاد خواهند کرد. باهامیان یوم الله .الله 20 اسفند .

وی اعلام کرد: همه مردم ایران در سنگر هستند و همه سلاح ها به سمت دشمن است و هر تیری که از این سلاح ها خارج شود به قلب دشمن می زند.

حجت الاسلام عضویت حسینی تصریح کرد: شرکت در انتخابات واجب است و عدم شرکت در انتخابات مشکلی را حل نمی کند.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه حضور در انتخابات مؤثرتر از قدرت نظامی است، گفت: اگر حضور در پای صندوق های رای گسترده تر باشد، دشمن هرگز جرأت طمع به کشور ما را نخواهد داشت و جرأت نزدیک شدن به میهن ما را نخواهد داشت.

وی بیان کرد: حضور پرشور در انتخابات به معنای امنیت بالای کشور و نظام است و همه باید هر چه بیشتر در این حماسه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه برای انتخاب فرد مناسب باید پس از مساعدت مشتاقانه و حداکثر موارد دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، باید افراد مناسب و افرادی که توانایی حل مشکلات را بر اساس معیارهای مورد نظر دارند، انتخاب کرد.

از دیگر نکات دستور رهبری، پرهیز از توهین به دیگران توسط شرکت کنندگان در انتخابات بود و گفت: بداخلاقی ها و تهمت های انتخاباتی و اختلاف سلیقه ها که وحدت ملی را به هم می زند باید کنار گذاشته شود.

امام جمعه گناوه گفت: جمعه آینده جمعه سرنوشت سازی است و حضور در تمام مراحل انقلاب از جمله حضور در صندوق های رای گیری وصیت نامه شهدا به این معناست که باید با حضور حداکثری وصیت نامه شهدا را محقق کنیم.

وی با اشاره به روز امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت: موضوع تربیت کودک و نوجوان موضوع مهمی است و باید تلاش کنیم تا فرزندان را با تربیت دینی تربیت کنیم و رهبری نامه مورد نظر را با جامعه عمل پوشش دهیم.

وی گفت: دشمن روی نوجوانان و جوانان سرمایه گذاری کرده تا آنها را از اعتقاداتشان جدا کند و کار مربیان بسیار سنگین است.

وی از ابتکار استاندار بوشهر برای راه اندازی کاروان خدمات رسانی مردمی دولت در استان از جمله شهرستان گناوه قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.