افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

حضور حداکثری در انتخابات موجب تثبیت جایگاه کشور در عرصه بین المللی می شود.

  • کد خبر : 178197
حضور حداکثری در انتخابات موجب تثبیت جایگاه کشور در عرصه بین المللی می شود.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای اسلامی کشور گفت: تثبیت اقتصاد و معیشت مردم گامی موثر در جهت ارتقای امید مردم و افزایش مشارکت در انتخابات است. ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با ایسنا، درباره عوامل موثر بر افزایش مشارکت مردمی در انتخابات اظهار کرد: یکی از عواملی که در حضور مردم در شعب اخذ […]

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای اسلامی کشور گفت: تثبیت اقتصاد و معیشت مردم گامی موثر در جهت ارتقای امید مردم و افزایش مشارکت در انتخابات است.

ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با ایسنا، درباره عوامل موثر بر افزایش مشارکت مردمی در انتخابات اظهار کرد: یکی از عواملی که در حضور مردم در شعب اخذ رای موثر است این است که مسئولان هر چه که باشد تلاش می کنند فضایی ایجاد کنند. در حال حاضر در عرصه اقتصاد حاکم است و معیشت مردم برای رسیدن به ثبات و کاهش نرخ افزایش قیمت و بازار برای رسیدن به ثبات است.

وی در ادامه با بیان اینکه نیازمند حضور مردم در محل های اخذ رای هستیم، تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از منظر بین المللی حائز اهمیت است چرا که دشمن اکنون عدم حضور مردم در پای صندوق ها را برنامه ریزی کرده است. . کابین ها .

نماینده مردم نجف آباد در شورای اسلامی ادامه داد: دشمن طرح ایجاد دودستگی و خطاهای داخلی دارد که می تواند مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف کند و در صورت عدم مراجعه مردم به پای صندوق های رای خطاهای جدید ایجاد کند. مردم باید به این نکات توجه کنند.

این عضو کمیسیون داخلی تاکید کرد: ما و دولتمردان باید ثبات در بازار را برای افزایش مشارکت مردمی در انتخابات در اولویت قرار دهیم. به همین دلیل وظیفه ما چند برابر است اما می تواند در مشارکت مردم موثر باشد.

ابوترابی در پایان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در تثبیت وضعیت کشور در بعد بین المللی و ناامید ساختن دشمنان برای تشدید تحریم ها و ایجاد اختلافات داخلی بسیار موثر است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=178197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.