افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

حضور بنیاد برکت در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی ایران

  • کد خبر : 286438
حضور بنیاد برکت در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی ایران

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی ایران آگروفود یکی از مهمترین رویدادهای صنعتی در حوزه مواد غذایی و صنایع وابسته است که همه ساله با حضور شرکت ها، تولیدکنندگان، فروشندگان و علاقمندان به این صنعت برگزار می شود. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای نمایش و فروش محصولات مرتبط با صنایع غذایی، معرفی فناوری […]

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی ایران آگروفود یکی از مهمترین رویدادهای صنعتی در حوزه مواد غذایی و صنایع وابسته است که همه ساله با حضور شرکت ها، تولیدکنندگان، فروشندگان و علاقمندان به این صنعت برگزار می شود. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای نمایش و فروش محصولات مرتبط با صنایع غذایی، معرفی فناوری ها و نوآوری های جدید در این زمینه، ارتقای کیفیت و استانداردهای صنعتی و تبادل دانش و تجربیات صنعتگران و فعالان این حوزه است.

هدف اصلی این نمایشگاه فراهم کردن فرصت های تجاری، ترویج محصولات باکیفیت، ارتقای سطح فناوری و فناوری مورد استفاده در صنایع غذایی، ارائه آخرین دستاوردها و نوآوری ها به علاقمندان و فعالان این حوزه است. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای شبکه سازی، افزایش فروش، به روز رسانی دانش فنی و تبادل تجربیات بین صنعتگران و مصرف کنندگان است. بنیاد برکت امسال نیز مانند سال های گذشته در این نمایشگاه حضور دارد و 7 محور از دستاوردهای خود در حوزه صنایع غذایی و زنجیره سبز را به نمایش می گذارد.

گفتنی است بنیاد برکت از ابتدای سال گذشته (1402) توجه ویژه ای به زنجیره های سبز و آبی داشته است. زنجیره سبز مربوط به کشاورزی، صنایع غذایی و صنایع وابسته و زنجیره آبی مربوط به آبزی پروری و صنایع وابسته است. برای هر زنجیره (سبز و آبی) کمیته ای مستقل و تخصصی تشکیل شده است تا کلیه تصمیمات برنامه های اقتصادی بنیاد برکت را به تفصیل و با متولیان هر سازمان از جمله جهاد کشاورزی، شرکت کشاورزی شهرک، ملی بررسی و اتخاذ کند. سیستم مهندسی. و افراد فعال در این صنعت مسئولیت تصمیم گیری های مهم در این زمینه را بر عهده دارند.

در دو سال گذشته، بنیاد برکت 22000 پروژه غذایی و خانگی، 94 پروژه تجاری متوسط ​​و 8000 پروژه غذایی و خانگی و 46000 پروژه تجاری متوسط ​​را در زنجیره آبی تامین مالی کرده است. همچنین امسال توسعه اشتغال در این زنجیره ها در دستور کار قرار گرفته است. شرکت هایی که در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، مربوط به بخش زعفران و فرآورده های با پایه زعفران، حبوبات و غلات، نهال و نهال خشکبار، کشت و بسته بندی گیاهان دارویی، کره و شیرخشک، کنسروهای غیرگوشتی می باشند. گفتنی است سال گذشته شرکت های حاضر در این نمایشگاه موفق به انعقاد قرارداد با شرکت های داخلی و خارجی با ارائه دستاوردهای خود شدند. شرکت ها و تولیدکنندگان مواد غذایی با حضور در این نمایشگاه می توانند بازارهای جدید را شناسایی کرده، محصولات خود را به نمایش بگذارند، قراردادهای جدیدی را منعقد کنند و از فرصت های تجاری مناسب بهره مند شوند.

این نمایشگاه همچنین فرصتی را برای علاقمندان به این حوزه فراهم می کند تا با آخرین فناوری ها، محصولات و خدمات موجود در بازار آشنا شوند. سی و یکمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع کشاورزی، فرآورده های غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته تهران 1403 نمایشگاه کشاورزی و مواد غذایی ایران از تاریخ 19 الی 22 خرداد ماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود. لازم به ذکر است علاقه مندان برای بازدید از غرفه بنیاد برکت در نمایشگاه بین المللی تخصصی کشاورزی، غذا، ماشین آلات و صنایع وابسته تهران در سال 1403 به سالن میلاد 31B غرفه 46 مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=286438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.