افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

حضور ایران خودرو در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا

  • کد خبر : 143903
حضور ایران خودرو در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، گروه صنعتی ایران خودرو با هدف نمایش توانمندی های خود در زمینه تولید و توسعه محصول و همچنین افزایش همکاری های بین المللی در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا شرکت کرده است. بزرگترین خودروساز کشور محصولاتی مانند کراس اوور برقی ررا، موتور بنزینی V4 تارا و موتور توربوشارژ […]

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، گروه صنعتی ایران خودرو با هدف نمایش توانمندی های خود در زمینه تولید و توسعه محصول و همچنین افزایش همکاری های بین المللی در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا شرکت کرده است.

بزرگترین خودروساز کشور محصولاتی مانند کراس اوور برقی ررا، موتور بنزینی V4 تارا و موتور توربوشارژ EF7 را در غرفه خود واقع در نمایشگاه خلیج فارس، محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران به نمایش گذاشته است.

همچنین به بازدیدکنندگان از توانمندی های این گروه صنعتی در حوزه لجستیک اعم از حمل و نقل ریلی، هوایی، دریایی و جاده ای و حمل و نقل ترکیبی در سطح ملی و بین المللی معرفی می شود.
شرکت تام به عنوان بازوی فنی، مهندسی و پیمانکاری ایران خودرو به منظور ارائه خدمات فنی و مهندسی قابل ارائه در بازارهای صادراتی صنعت خودرو و سایر صنایع در بخش صنعت فولاد در این نمایشگاه شرکت کرده است. حمل و نقل ریلی، نیروگاه ها و اتوماسیون صنعتی.

در این نمایشگاه اختصاصی که با محوریت حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود، شرکت‌های ایرانی و خارجی در زمینه‌های مختلف صنعتی، معدنی، کشاورزی، انرژی (نفت و گاز، پتروشیمی) و خودرو و قطعات یدکی شرکت کرده‌اند. همچنین در حاشیه این نمایشگاه همایش‌های تخصصی با موضوعات تجاری و زیرساختی از جمله حمل‌ونقل، مسائل پولی و بانکی، گمرکی و تفاهم‌نامه‌های تجاری، همکاری‌های علمی، گردشگری و دانش‌بنیان منعقد می‌شود.

لازم به ذکر است که دومین نمایشگاه ویژه اوراسیا با هدف توسعه روابط اقتصادی، عملیاتی کردن تجارت ایران با پنج کشور عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و آشنایی تجار و تولیدکنندگان روسیه، بلاروس، ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان با تجار و تولیدکنندگان ایرانی برگزار می‌شود. . نمایشگاهی با حضور مقامات کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا و برخی از کشورهای عضو شانگهای و شورای همکاری خلیج فارس از 13 تا 26 آذرماه در مقر دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=143903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.