افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

حضور اولین همراه با بستر مصاحبه هوشمند در نمایشگاه شغلی دانشگاه شریف

  • کد خبر : 125327
حضور اولین همراه با بستر مصاحبه هوشمند در نمایشگاه شغلی دانشگاه شریف

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همول اول در نظر دارد با توجه به اهمیت مقوله نیروی انسانی متخصص و کارآمد در سیزدهمین نمایشگاه شغلی دانشگاه صنعتی شریف از تاریخ 21 لغایت 23 آبان ماه 1402 شرکت نماید. . اهمیت برگزاری این رویداد ایجاد فرصتی ویژه برای گفتگوی […]

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همول اول در نظر دارد با توجه به اهمیت مقوله نیروی انسانی متخصص و کارآمد در سیزدهمین نمایشگاه شغلی دانشگاه صنعتی شریف از تاریخ 21 لغایت 23 آبان ماه 1402 شرکت نماید. .

اهمیت برگزاری این رویداد ایجاد فرصتی ویژه برای گفتگوی بیشتر با جویندگان کار، سرمایه گذاری بر روی استعدادها و هدایت نخبگان به سمت موقعیت های شغلی همسو با مهارت های آنها است.

از سوی دیگر، جویندگان کار واجد شرایط نیز می توانند مهارت ها و دارایی های خود را در فضای رقابتی در بوته آزمایش قرار دهند و مهارت های خود را برای رسیدن به مشاغل موجود در گروه همتای اول محک بزنند.

بر همین اساس همراه اول با دیدی جامع از تمامی مشاغل موجود در تمامی ارکان سازمانی اعم از معاونت فنی و توسعه شبکه، فناوری اطلاعات، بازاریابی و فروش و … به این نمایشگاه می آید و در عین حال به تشریح نحوه جذب نیرو می پردازد. و فرآیند استخدام فرآیندهای دریافت رزومه از متقاضیان برای جویندگان کار.

علاوه بر این، متقاضیان می‌توانند ضمن آشنایی با صنعت مخابرات از طریق «بازی»، از طریق تعامل با نرم‌افزار طراحی و پیاده‌سازی شده توسط این اپراتور، از غرفه همراه اول بازدید کرده و به سمت حرفه‌ای که مناسب‌تر است هدایت شوند.

همچنین مرکز تحقیق و توسعه موبایل اول در غرفه بستر «مصاحبه هوشمند» را آماده کرده است که علاقه مندان می توانند با معرفی ۲ دقیقه ای رزومه خود را ثبت کنند.

برگزاری 6 کارگاه آموزشی حضور حرفه ای در بازار کار توسط معاونت توسعه سازمانی و سرمایه انسانی شرکت اول نیز از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف است که 2 عنوان آن در داخل غرفه فضای کارگاه نمایشگاهی و 4 عنوان همراه اول ساخته شده است.

با توجه به رسالت این رویداد دانشگاهی که یافتن راهی موثر برای برقراری ارتباط سریع و صحیح بین کارجویان و کارفرمایان می باشد، همراه اول از کلیه علاقمندان و حتی علاقمندان به برگزاری دوره های کارآموزی از طریق آکادمی همراه دعوت به همکاری می نماید. . ، ضمن حضور در سالن تربیت بدنی استاد جباری از غرفه اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه بازدید کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=125327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.