افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

حضور ارمنستان و عراق در جام تختی تایید شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 279155
حضور ارمنستان و عراق در جام تختی تایید شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، جواد بازرگان بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری در خصوص برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات جام جهانی تخته که از فردا به مدت دو روز در زنجان برگزار می شود، گفت: ارمنستان سه تیم و افغانستان سه تیم هستند. تیم ها یک تیم در این رویداد شرکت می کند. وی با […]

به گزارش خبرنگار مهر، جواد بازرگان بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری در خصوص برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات جام جهانی تخته که از فردا به مدت دو روز در زنجان برگزار می شود، گفت: ارمنستان سه تیم و افغانستان سه تیم هستند. تیم ها یک تیم در این رویداد شرکت می کند.

وی با یادآوری اینکه در مجموع 190 ورزشکار طی دو روز در این رویداد بین المللی به رقابت می پردازند، افزود: با توجه به اهمیت این مسابقات و ریشه های آن، تلاش شده تا این رویداد بین المللی در معرض دید عموم زنجانی ها قرار گیرد. برای تماشای این مسابقات رایگان برای هواداران.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تلاش های زیادی برای میزبانی مسابقات جام تختی زنجان به ویژه از سوی هیئت کشتی استان انجام شد، ادامه داد: یکی از دلایل اصلی کاهش حضور تیم های خارجی به تعویق افتادن این مسابقات بود که از زمان برگزاری این مسابقات برگزار شد. از سوم خرداد به دهم همین ماه موکول شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با یادآوری اینکه استان زنجان در گذشته سابقه خوبی در میزبانی رویدادهای ورزشی بزرگ داشته است، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات بین المللی ووشو جام پارس و مسابقات بین المللی ووشو جام فجر بدمینتون از جمله این مسابقات است. تحولاتی که به زنجان سابقه مناسبی در برگزاری مسابقات بین المللی داده است.

بازرگان با اشاره به اینکه سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انگلایب زنجان میزبان این رویداد بین المللی خواهد بود، گفت: برگزاری چنین رویدادی می تواند اهمیت و جایگاه ویژه ورزش را در جامعه نسبت به گذشته دوچندان کند که باید برای حفظ اردیبهشت ماه تلاش کنیم. این روند در سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=279155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.