افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

حضور آگاهانه در انتخابات منجر به انتصاب فرد شایسته می شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 299577
حضور آگاهانه در انتخابات منجر به انتصاب فرد شایسته می شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، ابراهیم درویشی شنبه شب در نشست فرماندهان پایگاه های مقاومت جنبش عظیم راهحل با حمایت مردم به جمع بندی رسید و هرجا مردم وارد میدان شدند موفقیت حاصل شد. آمیز بنابراین توجه به مردم و استفاده از این فرصت می تواند به توسعه همه جانبه کشور کمک کند. وی افزود: […]

به گزارش خبرنگار مهر ، ابراهیم درویشی شنبه شب در نشست فرماندهان پایگاه های مقاومت جنبش عظیم راهحل با حمایت مردم به جمع بندی رسید و هرجا مردم وارد میدان شدند موفقیت حاصل شد. آمیز بنابراین توجه به مردم و استفاده از این فرصت می تواند به توسعه همه جانبه کشور کمک کند.

وی افزود: شرکت در انتخابات حق مردم و مشارکت در تعیین سرنوشت تکلیف الهی است، لذا بر هرکسی است که به بهترین نحو به وظیفه خود عمل کند تا در پیشگاه خداوند سربلند باشد. . مهم بودن

بخشدار آبادان وی گفت: دشمنان منتظرند ببینند مردم پس از حادثه ای که برای رئیس جمهور رخ داد چگونه عمل می کنند. لذا هر چه مشارکت بیشتر باشد ایران عزیز راه خود را با اقتدار برای رسیدن به اهداف نظام ادامه خواهد داد. خدای نکرده حضور دشمنان ضعیف است. آلمانی خیس خواهند شد.

بخشدار آبادان وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: ملت ایران از این حادثه دلخراش به عنوان فرصت استفاده خواهد کرد، قطعاً این گونه خواهد بود و هشت تیر برای مشارکت حداکثری مردم در تاریخ می ماند.

درویشی گفت: دنیا منتظر نظم جدیدی است و اتفاقات اخیر نشان داد که این نظم در حال شکل گیری است. گرفتن واضح است که دولت چهاردهم می تواند اهداف نظام را پیش ببرد و جایگاه ایران را در این نظم جهانی ارتقا دهد. بنابراین در انتخابات پیش رو یکی از مهمترین راهکارهای دشمن پرهیز از تکرار حکومت شهید رئیسی است. از هر ترفندی برای این کار استفاده خواهد کرد.

وی در خصوص انتخاب اصلح گفت: ائمه انقلاب معیارها و شاخص هایی را برای ما تدوین کرده اند. هستند از مهمترین آنها می توان به دینداری، توجه به استقلال کشور، اعتقاد به مبارزه جدی با فساد، اندیشیدن به عزت و پیشرفت کشور و مردم آن، شجاع، مؤمن و وظیفه شناس، لجاجت در برابر دشمنان اشاره کرد. دشمن و احساس ضعف نکنند، روحیه جهادی داشته باشند و انقلابی باشند و ندانند که چگونه شبانه روز به مردم خدمت کنند.

وی گفت: حضور آگاهانه موجب اشتغال افراد خوب و شایسته می شود و همه ما وظیفه داریم مشارکت حداکثری را داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=299577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.