افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
4

حضرت معصومه(س)، تجلی شخصیت دختر با هویت اسلامی

  • کد خبر : 259576
حضرت معصومه(س)، تجلی شخصیت دختر با هویت اسلامی

ایسنا/اصفهان 2 ا هومه هویت دختر و زن را در پیش روی همه قرار داده است. حجت‌الاسلام محمدباقر، در گفت‌وگو با ایسنا و با اشاره به اینکه از امامزادگان امامزادگان شناسایی و صاحب بقعه در قریب به ۱۵۰۰ امامزاده، بانو هستند، اظهار کرد: در بین امامزادگان امامزادگان ایران و چه در بین همه امامزادگان جایالعاده […]

ایسنا/اصفهان 2 ا هومه هویت دختر و زن را در پیش روی همه قرار داده است.

حجت‌الاسلام محمدباقر، در گفت‌وگو با ایسنا و با اشاره به اینکه از امامزادگان امامزادگان شناسایی و صاحب بقعه در قریب به ۱۵۰۰ امامزاده، بانو هستند، اظهار کرد: در بین امامزادگان امامزادگان ایران و چه در بین همه امامزادگان جایالعاده است.

او ادامه داد: حضرت معصومه (س) ، ، دختر و عمه امام هستند از سوی دیگر آنها دختر شهید خواهر شهید هستند و قرائن تاریخی زیادی هم از مسمومیت و شهادت خودِ ایشان حکایت دارد ، از جایگاه حضرت (س) به دلیل و دلیل. خواهر امام نیست، اینها تفضلی تفضلی است، مقامات مقامات از نظر جایگاه علم، و جایگاه و عبادی، کسب کرده‌اند که بی‌نظیر بی‌نظیر است.

انگلیسی ل‌ها در زندان حکومت اسیر شدند و ۱۰ ساله امام کاظم(ع) سیدند بودند. اعال یت و جهاد بودند. ایشإ لام و فقه سرآمد و پاسخگوی شیعیان پاسخ‌های حضرت را به امام موسی کاظم(ع) ارائه حضرت رسول اکرم(ص) در شأن حضرت فاطمه زهرا(س) را تکرار کردند که؛ «فداها ابوها» یعنی پدرش به فدایش. و امامت نقش مهمی داشت تا ۴۰ سال قبل از میلاد مبار صا دق(ع) انتظار او را می‌کشید.

امام صادق(ع) در باره شهر قم فرمودند وفات می‌کند که نامش طمه دختر موسی است و همه شیعیان ما به شفاعت او وارد بهشت ​​می‌شوند.»

او با بیان اینم دد رجامعه زن نخبه می‌تواند با حفظ عفاف، ظهور کند و الگوی کامل این تفکر حضرت معصومه (س) هستند علیرغم آنکه به دلیل شرایط اجتماعی و سیاسی خانواده حصر شدید از حکومت ازدواج نکردند، جهاد علمی و هجرت.

مشکاتی ادامه داد: در واقع حضرت م9 ی» د. نظر بسته و متحجرانه بر این اعتقاد است که زن در نظام هستی برای فرزند نه خارج شود.

او کرد: در مقابل، نگاه متأثر از قرائت غربی است و این است که زن را جذابیت‌های جذابیت‌ها و ظاهری معنا می‌کند و او را مجاز می‌داند که تا مرز برهنگی در صحنه اجتماع اجتماع حضور پیدا می‌کند. 2 ا در پیش روی همه قرار داده و آن بانویی بانویی که در اجتماع به هیدامنی وی نزند، و در عین حال عفت ٨ نجام وظایف اجتماعی وی و ایٕ نه‌ای در جامعه حضور پیدا کند که شخصیتش کانون توجه و نه ویژ باشد. گی‌ها و جاذبه‌های زنانه وی.

مدیر موزه فاطمی ادامه داد: با همین شخصیت زنانه اسلامی مع هزار زمانش بپیوند و این پیام در خود داشت اجتماعی بودن، عفیف و محجوب بودن و در عین محجب و عفیف بودن، اجتماعی.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=259576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.