افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

حسین کنعانی برنده پرونده 250 هزار دلاری – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 122832
حسین کنعانی برنده پرونده 250 هزار دلاری – پرسپولیس نیوز

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را صادر کرد.ملی پوش در این مبارزه 250 هزار دلاری پیروز شد. به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را در چند مورد به شرح زیر اعلام کرد: *در رابطه با تجدیدنظرخواهی باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان توسط آقای عماد مهاجری نسبت به رأی […]

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را صادر کرد.
ملی پوش در این مبارزه 250 هزار دلاری پیروز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را در چند مورد به شرح زیر اعلام کرد:

*در رابطه با تجدیدنظرخواهی باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان توسط آقای عماد مهاجری نسبت به رأی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال مبنی بر محکومیت شاکی به پرداخت 2.070.000.000 ریال. مابقی دعاوی تجدیدنظرخواه در موضوع قرارداد و هزینه های حقوقی در حق تجدیدنظرخواهی تجدیدنظرخواه با عنایت به مجموع محتوای پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، اعتراضی وارد نشده و اعتراض مؤثری که موجب تعرض به پروتستان باشد. با توجه به ماده 17 آیین نامه داخلی کمیسیون وضعیت بازیکن فدراسیون فوتبال، با رد اعتراض، دادخواست صادر و تایید و اعلام می شود این رای قطعی است.

* در خصوص اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی ویستا توربین توسط رضا شربتی نسبت به رأی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال مبنی بر محکومیت شاکی به پرداخت مبلغ 2.020.000.000 ریال بابت مابقی مطالبات با توجه به مجموع محتوای پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، با توجه به مجموع محتوای پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، هیچ ایراد یا ایرادی مؤثری که به دادخواست پروتستان لطمه وارد کند، ترتیبی اتخاذ نشد. با ماده 17 آیین نامه داخلی کمیسیون وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، با وجود رد اعتراض، دادخواست صادر و تأیید و قطعی بودن این رأی را اعلام می کند.

* در خصوص اعتراض امیر هوشنگ سعادتی به وکالت محمدرضا بیات به وکالت از محمدحسین کنعانی زادگان و بالعکس در رابطه با رای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که آقای کنعانی زادگان به موجب آن به پرداخت هفتاد هزار دلار آمریکا به امیرهوشنگ سعادتی محکوم شد. بر اساس قرارداد کارگزاری، به شاکی اصلی، امیر هوشنگ سعادتی، مبلغ 250 هزار دلار مازاد بر خسارت و خسارت تاخیر تادیه محکوم شد. این شکایت با توجه به کل محتوای شکایت رد شد. پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، ایرادات و ایرادات مؤثری که ناقض درخواست معترض باشد، با توجه به ماده 17 آیین نامه کمیسیون وضعیت بازیکن فدراسیون فوتبال، هر چند اعتراض مذکور رد شد، دادخواست صادر شد. . ، و قطعی بودن این تصمیم تایید و اعلام می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)