افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

حسین کلانی: می خواهند گل محمدی و پیروانی مثل کریم باقری را کنار بگذارند/پرسپولیس همیشه مثل ایران ما خواهد ماند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 128678
حسین کلانی: می خواهند گل محمدی و پیروانی مثل کریم باقری را کنار بگذارند/پرسپولیس همیشه مثل ایران ما خواهد ماند – پرسپولیس نیوز

حسین کلانی درباره غیبت کریم باقری که این روزها می تواند به جمع شدن مجدد تیم کمک کند، اظهار کرد: خب اعضای کادرفنی مدتی را کنار هم گذرانده بودند و تیم خوبی بودند و با هم کار می کردند اما مشکلاتی ایجاد کردند تا اینکه او را مجبور به استعفا کردند. یا اخراج شد همانطور […]

حسین کلانی درباره غیبت کریم باقری که این روزها می تواند به جمع شدن مجدد تیم کمک کند، اظهار کرد: خب اعضای کادرفنی مدتی را کنار هم گذرانده بودند و تیم خوبی بودند و با هم کار می کردند اما مشکلاتی ایجاد کردند تا اینکه او را مجبور به استعفا کردند. یا اخراج شد همانطور که الان به گل محمدی و افشین پیروانی فشار می آورند. پرسپولیس بهترین تیم ایران است و بیشترین هوادار را در آسیا دارد.

حسین کلانی یکی از بزرگان تاریخ فوتبال ایران و پرسپولیس می گوید افرادی در فوتبال هستند که هیچکس آنها را نمی شناسد اما می توانند با تصمیمات خود دو باشگاه پرطرفدار را تحت تاثیر قرار دهند. کلانی معتقد است که این افراد حتی در انتخاب مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه ها به وزیر فشار آورده اند و وزیر نمی تواند در انتخاب این افراد دخالت کند.

حسین کلانی یکی از اسطوره های باشگاه پرسپولیس که همیشه طرفدار باشگاهش بوده در گفت و گو با اعتمادآنلاین درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس گفت: از زمانی که برگشتم از وضعیت تیم بی خبرم. از آمریکا. و شرایط طوری است که فکر می کنم با این بیماری که دارم نمی توانم فوتبال بازی کنم.

کلانی ادامه داد: فقط می دانم که از یک طرف به یحیی فشار می آورند و در اینترنت هم خواندم که عده ای می گویند تیم مشکل مالی دارد اما من چون می توانم وارد آن مسائل نمی شوم. نه من کاری ندارم و نقشی ندارم.

ستاره سرشناس سال ها پرسپولیس اعلام کرد: باشگاه پرسپولیس از دست ما خارج شده است! من نمی دانم اعضای هیئت مدیره چه کسانی هستند. ابتدا با انتخاب بازیگر درویش مخالفت کردم اما بعد متوجه شدم که او سخت کار می کند اما نمی گذارند کارش را انجام دهد. بدون مشورت آقای باقری را ترک کردند. معلوم نیست کسانی که دخالت می کنند چه کسانی هستند و در فوتبال شناخته شده نیستند. آنها هر کاری می خواهند انجام می دهند و اصلاً به فکر مردم نیستند. بالاخره آدم اصلا نمیخواد دخالت کنه چون تاثیری نداره!

کلانی افزود: مردم برای این دو باشگاه خوشحال هستند اما همیشه حریص هستند و حرف ما اهمیتی ندارد.

کلانی درباره غیبت کریم باقری که این روزها می تواند به جمع شدن تیم کمک کند، گفت: خب اعضای کادرفنی مدتی را با هم گذرانده بودند و تیم خوبی بودند و با هم کار می کردند اما مشکلاتی ایجاد کردند تا مجبور به استعفا شوند. یا اخراج . . همانطور که الان به گل محمدی و افشین پیروانی فشار می آورند. پرسپولیس بهترین تیم ایران است و بیشترین هوادار را در آسیا دارد. افرادی که نام بردم مورد علاقه همه هستند اما آنقدر فشار روی آنها وجود دارد که بازیکنان هم تحت فشار هستند که در نهایت روی عملکرد آنها تاثیر می گذارد و در نهایت روی مردم تاثیر می گذارد.

کلانی در حمایت از یحیی ادامه داد: وقتی مسئولیتی را بر دوش یک نفر می گذاری نباید فشاری به او وارد شود که کارش را درست انجام دهد، وقتی فشار روی او باشد کاری از دستشان برنمی آید. وقتی هر روز روی ذهن، روح و جسم شما کار می کنند و شما را شکنجه می کنند، چه کاری می توانید انجام دهید؟

از اسطوره باشگاه پرسپولیس پرسیدم این فشارها روی یحیی از سوی مدیریت باشگاه است؟ که پاسخ داد: نه! ربطی به مدیر نداره! مدیر هم تحت فشاره! آیا مدیر انتخاب شده است؟ وقتی در این مورد صحبت می کنید فشار روی کادر مدیریتی، مربیان و بازیکنان وجود دارد اما مربی کارمند است و حقوق می گیرد. اینها انتخاب نشده اند.

کلانی در مورد صحبت های فنونی زاده علیه یحیی هم اظهار نظر جالبی دارد! کلانی ابتدا او را نشناخت و گفت: اصلا فنونی زاده کیست؟ آقای فروزان؟ فازونی زاده؟

وقتی به او گفتیم مرتضی فنونی زاده از پیشکسوتان دهه 60 پرسپولیس است، پاسخ داد: به هر حال او یکی از قدیمی های پرسپولیس است و دلش برای تیم می سوزد! آنها چیزهایی را می بینند که ما نمی بینیم، چون از حرکات باشگاه کور شده اند، حتما شنیده اند و چیزی گفته اند.

کلانی با اشاره به شرایط خاص خود ادامه داد: به دلیل بیماری ام، پزشکان به من گفتند که زیاد خود را درگیر نکن. این را دوباره بگویم. مثلا اگر من آقای درویش را بزنم او نمی شنود! نمی دانم تصمیم گیرندگان چه کسانی هستند! به نظر من وزیری که اعضای هیئت مدیره و مدیر را انتخاب می کند دخالتی ندارد و معلوم نیست کجا دستور داده و انجام می شود!

گلزن سرشناس تاریخ فوتبال ایران در پایان به خبرنگار «اعتماد آنلاین» گفت: پرسپولیس در طول تاریخ این فراز و نشیب ها را داشته و این مشکلات را پشت سر گذاشته است. پرسپولیس متعلق به مردم ایران است و در دل مردم است و به هر نحوی از حمایت مردم برخوردار است و هیچکس نمی تواند طرف مردم را بگیرد. پرسپولیس همیشه پرسپولیس بوده و خواهد بود. همانطور که ایران ما همیشه جاودانه است، پرسپولیس هم در کنار ایران ما جاودانه خواهد بود، مطمئن باشید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=128678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.