افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

حسین زهی: مردم در 22 بهمن با مشتی دیگر به دهان کسانی که یهوه می گویند.

  • کد خبر : 196382
حسین زهی: مردم در 22 بهمن با مشتی دیگر به دهان کسانی که یهوه می گویند.

یکی از اعضای کمیسیون سازندگی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا مردم را ناامید کند اما مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ضربه ای به بدخواهان خواهند زد. اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با ایسنا، با تبریک فرارسیدن دهه فجر، بر لزوم حضور مردم در راهپیمایی […]

یکی از اعضای کمیسیون سازندگی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا مردم را ناامید کند اما مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ضربه ای به بدخواهان خواهند زد.

اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با ایسنا، با تبریک فرارسیدن دهه فجر، بر لزوم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و اظهار کرد: تفاوت 22 بهمن امسال با سال های قبل این است که دو انتخابات مهم داریم. جلوتر از ما . ; مقام معظم رهبری در هفته های اخیر بر مشارکت مردم در سناریوهای حساس تاکید کردند و دشمن نیز در این 40 سال تلاش کرده است که پشتوانه نظام یعنی ظرفیت مردم را بگیرد.

وی در ادامه مهمترین پشتوانه و سرمایه نظام ما را مردمی دانست که همواره در خط مقدم انقلاب بوده اند و گفت: لذا مشارکت بالای مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناامید خواهد کرد.

نماینده مردم خاش در شورای اسلامی با بیان اینکه از سوی دیگر مشارکت مردم در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای نیز بسیار حائز اهمیت است و در این راه مردم با خود سرنوشت خود را رقم خواهند زد. با دستان خود، تصریح کرد: دشمن از همه توان خود استفاده خواهد کرد، از آن برای ناامید کردن مردم استفاده کرده است، بنابراین حضور مردم در اسفند 22 و در انتخابات، ضربه محکمی بر دهان مردم خواهد بود. گویان.

حسین زهی در پایان تاکید کرد: امیدواریم مردم هم در 22 بهمن و هم در روز انتخابات مثل همیشه پرشورتر از گذشته به صحنه بروند و گوش به فرمان رهبر خود باشند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.