افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

حسین زهی: رقابت جریان‌های مختلف سیاسی منجر به تشکیل مجلس چند فرقه‌ای می‌شود

  • کد خبر : 165093
حسین زهی: رقابت جریان‌های مختلف سیاسی منجر به تشکیل مجلس چند فرقه‌ای می‌شود

یکی از اعضای کمیسیون سازندگی شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با رقابت جریان های مختلف سیاسی، مجلس مقتدر و چند حزبی را تشکیل می دهد. اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر چهار مولفه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت برای برگزاری انتخابات پیش […]

یکی از اعضای کمیسیون سازندگی شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با رقابت جریان های مختلف سیاسی، مجلس مقتدر و چند حزبی را تشکیل می دهد.

اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر چهار مولفه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت برای برگزاری انتخابات پیش رو، اظهار کرد: منویات مقام معظم رهبری فصل سخنرانی برای همه مردم است. کارگزاران مشارکت حداکثری مردم در انتخابات منجر به تشکیل مجلسی مقتدر و کارآمد و اقدامات دقیق در حوزه قانونگذاری و نظارت خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: حضور همه سلیقه ها و جریان ها در سناریوی انتخاباتی برای افزایش مشارکت مردمی بسیار مهم است. با رقابت جریان های مختلف سیاسی و حضور همه جریان های تایید شده در سناریوی انتخاباتی، شاهد ایجاد یک مجمع چندحوزه ای خواهیم بود. در این راه با استفاده از نظرات همه کارشناسان و گردآوری نیروهای توانمند و متخصص، اقداماتی را برای رفع مشکلات کشور انجام خواهیم داد.

نماینده مردم خاش در شورای اسلامی تصریح کرد: دستگاه های نظارتی قطعا به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد بستر مناسب برای رقابت بین جریان های مختلف سیاسی توجه خواهند کرد. امیدواریم در انتخابات آتی شاهد حضور گسترده مردم باشیم. همانطور که امام راحل فرمودند اگر روی پای خود بایستیم موفق خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه با حضور حداکثری در انتخابات، مجلس آینده اقتدار و انقلابی خواهد شد، گفت: مسئولیت برگزاری انتخابات بر عهده وزارت کشور و شورای نگهبان است، قطعا تعامل این دو نهاد محقق خواهد شد. چهار مولفه: مشارکت، سلامت، ایمنی و رقابت در انتخابات آتی مهم است. امیدواریم با تاکیدات رهبر انقلاب این تعامل و همکاری تقویت شود و شاهد برگزاری پرشور انتخابات در محیطی امن و سالم با حضور نمایندگان جریان های مختلف باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.