افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

حسین دوام: رای دادگاه به نفع پرسپولیس، محفوظ است برای پیگرد قانونی رسول پناه

  • کد خبر : 26290

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر افرادی مثل خبیری و پیروانی در مورد مشکلاتی که در فوتبال می بینند نظر فنی و کارشناسی نکنند پس کی از فوتبال صحبت می کند. ما برای دفاع آماده ایم اما انتظار این رویه را نداشتیم. حسین دوام در پی محرومیت عضو هیئت مدیره و مدیر تیم باشگاه در […]

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر افرادی مثل خبیری و پیروانی در مورد مشکلاتی که در فوتبال می بینند نظر فنی و کارشناسی نکنند پس کی از فوتبال صحبت می کند. ما برای دفاع آماده ایم اما انتظار این رویه را نداشتیم.

حسین دوام در پی محرومیت عضو هیئت مدیره و مدیر تیم باشگاه در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: ابتدا با توجه به آنچه در خبرها آمده است باید دلیل حضور آقای پیروانی را اعلام کنیم. در بازی دوستانه روز سه شنبه. هر حکم و رأی پس از ابلاغ رسمی اجرا خواهد شد. روز سه شنبه هیچ نامه ای در این زمینه به باشگاه ارسال نشد. رای جدید امروز (چهارشنبه) حوالی ساعت 15:30 اعلام شد.
وی ادامه داد: البته ما نیز با ماهیت مشکل مخالفیم و از مدیران باشگاه دفاع خواهیم کرد. بازیکن سابق تیم ملی کشور که سابقه حضور در جام جهانی را نیز در کارنامه دارد، یکی از مربیان باتجربه فوتبال است و با توجه به این موارد از متخصصان و صاحب نظران عرصه فوتبال محسوب می شود. با توجه به مشکلاتی که در نحوه اجرای یک قانون و دستورالعمل پیش می آید، نظر فنی خود را اعلام کرده است. عضو هیئت مدیره و مدیر تیم پرسپولیس اولین نفری نبودند که این مسائل را مطرح کردند. در روزهای اخیر اظهارنظرهای مشابهی با موضوع محدودیت فهرست بازیکنان و افزایش بودجه دستمزد با رویکردی مشابه منتشر شده بود، اما شاهد آنچنان حساسیت در نمایش نبودیم!
آقای خبیری یکی از باتجربه ترین مدیران فوتبال است. خودشان سمت و کرسی در مرجع شبه قضایی ورزش دارند. طبیعتاً در این حوزه هم از نظر وضع قوانین و هم از نظر نحوه اجرا و آسیب هایی که آنها را تهدید می کند، خود را متخصص می دانند. اگر چنین افرادی نمی توانند اظهار نظر کنند و در صورت انجام این کار، با برخورد شدید، محکومیت و تعلیق مواجه می شوند، پس چه کسی صلاحیت اظهار نظر را دارد.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: موضوع فقط مربوط به مسابقات داخلی نیست و آنچه مطرح شده صرفا جنبه باشگاهی ندارد. از این نظر که پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، این قوانین شرایط رقابتی در رقابت های قاره ای را به ضرر نمایندگان ایران تغییر می دهد و این مسائل به طور مستمر مطرح می شود. لذا محاکمه اصلی را به عموم مردم واگذار می کنیم، حتماً دفاعیات خود را برای جلوگیری از تضییع حقوق به کمیته محترم تقدیم می کنیم.
حسین دوام در ادامه درباره دریافت رای به نفع پرسپولیس در پرونده ادعای مالی مدیرعامل سابق این باشگاه اظهار داشت: متاسفانه آقای رسول پناه که به عنوان مدیرعامل حضور داشتند و باید با ارائه مدارک غیرقابل قبول، حافظ منافع باشگاه می شدند. و اسنادی که دادگاه نیز آنها را دوست نداشت، ادعای نادرستی در دعوای 180000 دلاری در مورد پرداختی که به آقای کالدرون داده شده بود، ارائه کرد. پس از صدور حکم مبنی بر اشتباه وی در دادگاه اول، با تجدیدنظرخواهی وی در دادگاه تجدیدنظر از وی دفاع کردیم و در نهایت قطعیت اولین سند دادگاه مبنی بر اشتباه بودن خواهان (مهدی رسول پناه) اعلام شد.
وی در پایان افزود: البته با توجه به اینکه ادعای دیگری داشتند. فقط به مبلغ 203 میلیون تومان باید به نفع او حکم صادر شود. البته این پرونده جهات دیگری هم دارد که پرسپولیس حق پیگیری آن را برای خود محفوظ می داند. از جمله اینکه شاکیان با مسدودکردن حساب باشگاه برای ادعایی که دادگاه آن را غیر موجه تشخیص داد، هزینه و مشکلاتی برای باشگاه ایجاد کردند.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)