افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

حسینی: پنالتی کودکانه زدیم/ بدون VAR بازی 4-0 می شد

  • کد خبر : 369854
حسینی: پنالتی کودکانه زدیم/ بدون VAR بازی 4-0 می شد

سرمربی تیم آلومینیوم در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس گفت: فرم فوتبال ما خوب بود و قانون فوتبال این است که وقتی در مقابل تیم های قوی اشتباهات کودکانه انجام می دهید، بازی را باخته اید. به گزارش ایسنا، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از باخت تیمش مقابل پرسپولیس در […]

سرمربی تیم آلومینیوم در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس گفت: فرم فوتبال ما خوب بود و قانون فوتبال این است که وقتی در مقابل تیم های قوی اشتباهات کودکانه انجام می دهید، بازی را باخته اید.

به گزارش ایسنا، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از باخت تیمش مقابل پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود و برنامه ریزی خوبی داشتیم. یک پنالتی بچه گانه دادیم و این یک هدیه برای آنها بود. جدا از مشکلات VAR به پرسپولیس موقعیت ندادیم. شکل فوتبال ما خوب بود و قانون فوتبال این است که وقتی در مقابل تیم های قوی اشتباهات کودکانه انجام می دهید، بازی را باخته اید. با در نظر گرفتن پتانسیل تیم ما جمع و جور خواهیم بود و روزهای خوبی برای ما خواهد آمد. بچه های ما باید بفهمند که در فوتبال حرفه ای حق ندارند اشتباه کنند چون قطعا تنبیه می شویم. ما احساس ناامیدی کردیم زیرا با توجه به تلاش هایی که انجام داده بودیم نتوانستیم موفق شویم.

حسینی در ادامه افزود: وقتی در زمین پرسپولیس عقب می افتیم کار خیلی سخت می شود و بازگشت به بازی سخت می شود. تیم او دفاع و ضدحمله می کرد و بازی در دستان ما بود. تعویض های تهاجمی انجام دادیم و مدافعان را کم کردیم. پنالتی دقیقه 2 بازی کار پرسپولیس را راحت کرد. باید تلاش کنیم و به پیروزی نیاز داریم.

سرمربی آلومینیو در ارزیابی عملکرد داور گفت: نمی توان در مورد داور صحبت کرد، اما وقتی VAR به داور کمک می کند همه چیز مشخص است و اگر این فناوری نبود، بازی فرق می کرد. 4-0 بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.