افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

حسینی: قول می دهیم استقلال را به جایگاه اصلی خود برگردانیم

  • کد خبر : 407144
حسینی: قول می دهیم استقلال را به جایگاه اصلی خود برگردانیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال در دیدار مقابل ستارگان النصر عملکرد بسیار خوبی داشت اما در دقایق پایانی نتوانست مانع از شکست تیمش شود. وی پس از ورود به فرودگاه مهرآباد تهران با خبرنگاران گفت و گو کرد.حسینی در پاسخ به اینکه استقلال در این دیدار خیلی خوب بازی کرد اما شکست […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال در دیدار مقابل ستارگان النصر عملکرد بسیار خوبی داشت اما در دقایق پایانی نتوانست مانع از شکست تیمش شود. وی پس از ورود به فرودگاه مهرآباد تهران با خبرنگاران گفت و گو کرد.
حسینی در پاسخ به اینکه استقلال در این دیدار خیلی خوب بازی کرد اما شکست خورد، گفت: متاسفانه به نتیجه ای که می خواستیم نرسیدیم. قبل از بازی همه توافق کردیم که به نتیجه دلخواهمان برسیم و فکر می کنم خیلی خوب بازی کردیم اما حیف است که در دقایق پایانی گل خوردیم.

وی با بیان اینکه عملکرد خوبی مقابل نصر داشته است، بیان کرد: من به وظیفه خود عمل کردم و سعی کردم مانند سایر بچه ها برای تیم مثمر ثمر باشم.

سیدحسین در پاسخ به اینکه روند باشگاه را چگونه می بیند، گفت: از اول فصل مشکلات زیادی داشتیم که روی روحیه و عملکرد بازیکنان تاثیر گذاشت. اتفاقاتی که افتاد و نتایجی که به دست نیاوردیم فشار را بر کارکنان و مدیریت افزایش داد. مطمئنم با آمدن سرمربی جدید قول می دهیم استقلال را به جایگاه اصلی خود برگردانیم و این ناامیدی را از بینندگانمان برطرف کنیم. در این چند هفته نتوانستیم به خوبی استقلال بازی کنیم و واقعا شرایط خوبی نداشتیم. استقلال در سال های اخیر به گونه ای بوده که فضای مجازی و هوادارانش به چند دسته تقسیم شده است. از هواداران می خواهم این تعدد را کنار بگذارند و فقط به موفقیت استقلال فکر کنند زیرا موفقیت تیم و استقلال موفقیت همه استقلالی هاست. باید سخت کار کنیم و دوباره هواداران را در کنار خود داشته باشیم تا روزهای خوبی را رقم بزنیم.

کاپیتان استقلال در پایان درباره برگزاری جشن در دبی گفت: اگر بازی در ایران برگزار شود، بحث این است که چمن خوب نیست، اما چون تیم حریف بازیکنان باکیفیتی دارد، می تواند به نفع ما باشد. می تواند بازی کند.” ما به دنبال بهانه نیستیم، اما بازی در دبی شرایط آب و هوایی سختی داشت و ورزشگاه سیستم خنک کننده نداشت و هوا واقعاً وحشتناک بود. مایه شرمساری است و امیدواریم در مسابقات بعدی پیروز شویم و به مسابقات ادامه دهیم. فازهای بعدی

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.