افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

حسینی: بازیکنان جدید بیشتر تلاش کنند/ امیدوارم باشگاه مشکل پرداخت را برطرف کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 222187
حسینی: بازیکنان جدید بیشتر تلاش کنند/ امیدوارم باشگاه مشکل پرداخت را برطرف کند – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان جدید این تیم باید تلاش بیشتری کنند و با تمام توان به کار خود ادامه دهند. سیدجلال حسینی پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران اظهار داشت: بله، خدا را شکر امروز روی نیمکت نشستیم و توانستیم یک پیروزی خوب مقابل نفت و گاز […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان جدید این تیم باید تلاش بیشتری کنند و با تمام توان به کار خود ادامه دهند.

سیدجلال حسینی پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران اظهار داشت: بله، خدا را شکر امروز روی نیمکت نشستیم و توانستیم یک پیروزی خوب مقابل نفت و گاز گچساران کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قراردادش با باشگاه پرسپولیس بسته شده است، تصریح کرد: بله، قرارداد من بسته شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره وضعیت پارسی ها گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و امروز بازی بسیار خوبی انجام دادیم. این دیدار برای ما تمام شده است و باید به مسابقات خود در لیگ ادامه دهیم.

حسینی درباره رقابت پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر بیان کرد: بازی به بازی پیش می رویم، بازی بعدی ما در لیگ بسیار ظریف است. استقلال، سپاهان و تراکتورسازی تیم هایی هستند که در کورس حضور دارند. فرزندان ما باید روز به روز بیشتر تلاش کنند تا قدم به قدم پیشرفت کنند.

وی با توجه به اینکه خط دفاعی پرسپولیس نسبت به گذشته نظم بهتری پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: خط دفاعی پرسپولیس قبلا خوب بود، دوران سختی را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه بر آن غلبه کردیم. حالا بازی به بازی پیش می رویم. نیم فصل دوم برای همه تیم ها سخت است. بچه های ما خیلی خوب هستند و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره درخشش خریدهای جدید این تیم بیان کرد: بازیکنان جدید باید بیشتر تلاش کنند، کاری نداریم که یکی دو بازی آنها خوب بود و باید با تمام توان در پرسپولیس کار کنند و داشته باشند. نظم تیمی

حسینی در پاسخ به نارضایتی بازیکنان از درآمد، یادآور شد: دقیقا همین طور است و امیدوارم باشگاه بتواند عملکرد مناسبی داشته باشد و بازیکنان شرایط مالی و فوتبالی خوبی داشته باشند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)