افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

حسینی: اگر استقلال مشکلی داشته باشد خودمان حل می کنیم

  • کد خبر : 125344
حسینی: اگر استقلال مشکلی داشته باشد خودمان حل می کنیم

سیدحسین حسینی پس از پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر برد بسیار خوبی کسب کردیم، به هوادارانمان تبریک می گوییم که شب فوق العاده ای را برای ما رقم زدند. وی در خصوص کلین شیت خود در این دیدار گفت: کلین شیت تلاش همه بازیکنان است […]

سیدحسین حسینی پس از پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر برد بسیار خوبی کسب کردیم، به هوادارانمان تبریک می گوییم که شب فوق العاده ای را برای ما رقم زدند.

وی در خصوص کلین شیت خود در این دیدار گفت: کلین شیت تلاش همه بازیکنان است و از آن ها تشکر می کنم. امروز یک تیم واقعی بودیم و یک پیروزی خیلی خوب به دست آوردیم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا شرایط مالی باشگاه به لطف کسر قرارداد بازیکنان بهتر شده است یا خیر، توضیح داد: خدا را شکر شرایط ما خوب است، مشکل خاصی نداریم و اگر مشکلی باشد حل می کنیم. خودمان انشاالله بتوانیم بازی به بازی پیش برویم و موفق باشیم.

حسینی در خصوص هدایت استقلال در لیگ برتر گفت: کادرفنی در این مدت زحمات زیادی کشیده است، در هر مسابقه یک جلسه آنالیز داریم و باید اتحاد خود را نشان دهیم.

وی در مورد بیزاری شجاع خلیل زاده از حرف بد هواداران استقلال توضیح داد: شجاع دوست خوب من است و این شعارها درست نیست. امیدوارم در بازی های دیگر شاهد مشکلات مشابه نباشیم.

دروازه بان ملی پوش استقلال درباره دو دیدار آینده این تیم مقابل هنگ کنگ و ازبکستان بیان کرد: امیدواریم در دو دیدار آینده موفق باشیم و رقبای خود را شکست دهیم.

حسینی در خصوص اینکه آیا جو ایجاد شده بین دو تیم پرسپولیس و استقلال تمام شد، گفت: هفته گذشته در این مورد صحبت کردیم. امیدوارم این مشکل برطرف شود.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=125344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.