افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
3

حسن زاده: رای پرونده استقلال و پرسپولیس قبل از دربی داده نمی شود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 146606
حسن زاده: رای پرونده استقلال و پرسپولیس قبل از دربی داده نمی شود – پرسپولیس نیوز

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: پرونده های بررسی شده امروز نیازمند بررسی و دعوت از چند نفر است. ابوالفضل حسن زاده محمدی پس از جلسه امروز کمیته انضباطی گفت: امروز سه جلسه داشتیم. جلسه اول درباره گزارش کارگروه کنترل سقف قراردادها در رابطه با باشگاه پرسپولیس بود. جلسه دوم در مورد گزارش این کارگروه […]

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: پرونده های بررسی شده امروز نیازمند بررسی و دعوت از چند نفر است.

ابوالفضل حسن زاده محمدی پس از جلسه امروز کمیته انضباطی گفت: امروز سه جلسه داشتیم. جلسه اول درباره گزارش کارگروه کنترل سقف قراردادها در رابطه با باشگاه پرسپولیس بود. جلسه دوم در مورد گزارش این کارگروه در مورد تراکتور بود و جلسه سوم در مورد گزارش و شکایت کارگروه و 3 باشگاه ریخته گری آهن پرسپولیس و آلومینیوم اراک استقلال بود. خوشبختانه جلسات خوب بود.

و افزود: 2 مورد را باید از سازمان لیگ می پرسیدیم. برخی باید به کمیته انضباطی که قرار بود دعوت شوند بروند. سؤالاتی داریم و برخی ابهامات باید روشن شود.

رئیس کمیته انضباطی با بیان اینکه وکلای پرسپولیس از ۶ پرونده شکایت کرده اند گفت: کارگروه ۶ پرونده را اعلام کرده است. پرسپولیس نیز یک مورد اضافه کرد و در مجموع 7 مورد را به ثبت رساند. همه این مسائل بررسی شد.

حسن زاده درباره زمان صدور حکم و اینکه آیا این حکم قبل از دربی صادر می شود توضیح داد. یک عده باید بیایند و یک سری رایزنی ها انجام می شود. ما جلسه ای نداریم، اما برخی در مورد رایزنی ها به ما توضیح دهند. ما بر اساس این موارد تصمیم می گیریم.

وی در خصوص پرونده چاقوکشی در جلسه امیدی گل گهر و فجرسپاسی گفت: در همان شب برای این پرونده دستور موقت صادر شد. دادستانی سیرجان نیز اعلام کرد که فرد خاطی دستگیر و همچنان در بازداشت به سر می برد. وقتی گزارش ناظر بازی به ما رسید عده ای از 2 تیم اخراج شدند که فعلا باید دفاع بفرستند و بعد تصمیم می گیریم.

رئیس کمیته انضباطی با بیان اینکه در ابتدای لیگ اقدامات قاطع تری صورت گرفت و چند مربی نیز دعوت شدند، اما کم کم با کم رنگ شدن این گونه اقدامات، تنش ها در لیگ برتر بیشتر شد. ما مراقب هر اتفاقی در طول بازی هستیم. موردی وجود ندارد که تاکنون درمان نشده باشد. حالا اینکه تا چه حد جواب داد بحث دیگری است.

حسن زاده افزود: با همان شدت و شدت دستور زمانی، رای و جرایم داریم اما متاسفانه شاهد این تخلفات نیز هستیم.

وی در پاسخ گفت: عده ای معتقدند اگر اشتباهات داوری مطرح نشود، تکرار می شود و کمیته داوران توجهی نمی کند و در شرایطی که به خداداد افشاریان تاکید شده که اوضاع را درست کند اما هرکسی صحبت کرده است. درباره آن داوری به خصوص در ابتدای فصل ممنوع بود و او معتقد نیست جایی نیاز به نقد منصفانه دارد، خاطرنشان کرد: انتقاد منصفانه را می گویند اما این با تهمت زدن و دروغ گفتن به داور فرق دارد.

رئیس کمیته انضباطی ادامه داد: به همه باشگاه ها گفتیم کتبا به ما اعلام کنند تا پیگیری کنیم. اگر کسی از داور گلایه ای دارد به ما اطلاع دهد اما اجازه نمی دهیم بعد از بازی پست هایی منتشر کند که فقط باعث تشویش اذهان عمومی شود یا فضای فوتبال را ملتهب کند.

حسن زاده در پاسخ به این سوال که آیا بهتر است قوانین نقل و انتقالات در این فصل اعلام و از فصل آینده اجرایی شود، گفت: در حال اجرای این دستورالعمل هستیم.

وی در خصوص اینکه آیا قبل از تصویب این قوانین از وی نظر خواسته شده است، توضیح داد: در جلسه ای حضور داشتم که به کلیات مربوط می شد اما اینطور نبود که از ابتدا تا انتهای کار حضور داشته باشم. . البته پیشنهاد می کنیم در پایان این فصل حداقل همایشی با حضور همه مسئولان حقوقی باشگاه های لیگ برتری، لیگ دسته اول و مراجع قضایی برگزار شود تا مواردی تحلیل شود که می تواند کمک به بهبود این دستورالعمل اعمال می شود. کمیته نقل و انتقالات نیز موظف به پیگیری این موارد تا پایان فصل است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=146606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.