افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

حسن ریوندی که بود و چه شد؟ + بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی حسن ریوندی

  • کد خبر : 402722
حسن ریوندی که بود و چه شد؟ + بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی حسن ریوندی

بیوگرافی حسن ریوندی حسن ریوندی وی متولد 1 فرودین 1355 در سبزوار مجری و کمدین ایرانی است. وی دارای مدرک تربیت بدنی از دانشگاه حکیم سبزواری بوده و شغل اصلی وی دبیری ورزش بوده است اما پس از 18 سال فعالیت در آموزش و پرورش، این حرفه را رها کرده و اکنون تنها به فعالیت […]

بیوگرافی حسن ریوندی

حسن ریوندی وی متولد 1 فرودین 1355 در سبزوار مجری و کمدین ایرانی است. وی دارای مدرک تربیت بدنی از دانشگاه حکیم سبزواری بوده و شغل اصلی وی دبیری ورزش بوده است اما پس از 18 سال فعالیت در آموزش و پرورش، این حرفه را رها کرده و اکنون تنها به فعالیت فعال در استندآپ مشغول است.

اگر از علاقه مندان به مونولوگ جک و خنده هستید، حتما نام حسن ریوندی را شنیده اید. حسن ریوندی یکی از معروف ترین کمدین های ایرانی است. او از شوخ طبعی بالایی برخوردار است به گونه ای که با کنسرت های مستمر و بداهه خنده خود به مدت 2 ساعت مردم را سرگرم می کند.

وی تاکنون کنسرت هایی در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، اصفهان، تبریز، مشهد، یزد و شیراز اجرا کرده است.

خانواده حسن ریوندی

حسن ریوندی

به قول خود آقای ریوندی صدای خود را از خانواده به ارث برده و به قول مرحوم پدربزرگم صدای بسیار قوی و دلنشینی داشته است. به طوری که وقتی در روستای خود اذان را بلند می گفت، مردم روستاهای دیگر نیز صدای او را می شنیدند. بد نیست بدانید برادر حسن ریوندی نیز به تقلید صدا اختصاص دارد.

آقای ریوندی این شومن سرشناس ایرانی هنوز مجرد و مجرد است. او در این باره می‌گوید: من خوش شانس نبودم، به نظرم ازدواج مهم‌ترین بخش زندگی هر فردی است که به بلوغ می‌رسد و می‌دانم که اگر متاهل بودم هزاران قدم کارم بهتر می‌شد. ” نسبت به الان.»

شروع فعالیت

حسن ریوندی

آقای ریوندی این شومن ایرانی با تقلید صدای خود از دوران کودکی و در جمع همکلاسی هایش در مهمانی های مدرسه استعداد خود را به همه نشان داد. پس از خدمت سربازی زیر نظر استاد محمد نوری آموزش صداسازی و بیان خود را فرا گرفت و پس از آن از سال 1372 فعالیت جدی خود را با تقلید صدای شخصیت های کارتونی و سپس تقلید صدای شخصیت های سنتی آغاز کرد. . و خوانندگان پاپ مانند شهرام ناظری، ناصر عبداللهی و علیرضا عصار. در 4 تیر 1392 حسن ریوندی اولین کنسرت طنز ایرانی را در برج میلاد تهران برگزار کرد. او در این اجراها با تقلید صدای خوانندگان، بازیگران و گفتن جوک های اجتماعی مخاطب را سرگرم می کند.

حضور کارشناس در اتاق اجرا.

حسن ریوندی

آقای ریوندی می گوید همیشه یک نفر مثل کارشناس فنی در سالن اجرا هست که عملکرد من را زیر نظر دارد تا ایرادات حرکات بدنی، حالات صورت، صداها و کلمات را یادداشت کند و بگوید در اجراهای بعدی آن را اصلاح کنم. او این کار را دلیل پیشرفت خود می داند. علاوه بر این، او شخص دیگری را به عنوان نویسنده در کنار خود دارد که مطالب طنز روز را جمع آوری می کند.

چرا قیمت کنسرت های کمدی بالاست؟

حسن ریوندی

حسن ریوندی دلیل گرانی بلیت کنسرت هایش را افزایش هزینه های برگزاری کنسرت و تبلیغات گران می داند. او همچنین در یکی از مصاحبه های خود گفت: خیلی ها به من می گویند که تو خوش شانسی که درآمد زیادی داری، من از این حرف ها تعجب می کنم، بارها گفته ام که یک تاجر میلیاردها توکن را با تلفن یا یک جابجا می کند. جراح حدود 800 میلیون تومان در ماه درآمد دارد.

خوبی بازی های حسن ریوندی

حسن ریوندی

یکی از ویژگی های مثبت بازی های این شومن حرفه ای این است که در شوخی های خود هرگز به اقوام مختلف یا اقلیت های مذهبی توهین نمی کند. از طرفی او می داند چگونه از خط قرمزهای جنجالی که می تواند برایش حاشیه منفی داشته باشد دوری کند. او گفت تنها هدفش از این اجراها ایجاد لحظات شاد و مفرح برای مردم کشورش است. می‌گوید: «شاد بودن یک هنر است و شاد بودن بیش از هر چیز هنر است. به نظر من اگر همه مردم دنیا شاد باشند هیچ جرمی در دنیا اتفاق نمی‌افتد؛ زیرا وقتی مردم شاد باشند، هیچ چیز ندارند. دلایلی برای صدمه زدن به یکدیگر.”

حسن ریوندی در اجراهایش نه از سیاست حرف می زند و نه هیچ مسئولی را مسخره می کند، بلکه تا دلش می خواهد از مسئولان حرف می زند و به میل مردم به طور کلی جریان های اجتماعی و اقتصادی را نقد می کند. او به راحتی کلیشه های جنسیتی رایج در جامعه را به سخره می گیرد، اما برای رهایی از دست فعالان حقوق زنان، شمشیر خود را بیشتر به سمت مردان نشانه می رود.

برای دیدن کنسرت های حسن ریوندی اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.