افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 10 October , 2024
0

حساب بانکی معادن به کرمان بازنگشت/ انتقال غیرقانونی شرکت ملی مس به پایتخت

  • کد خبر : 391775
حساب بانکی معادن به کرمان بازنگشت/ انتقال غیرقانونی شرکت ملی مس به پایتخت

آفتاب نیوز: دادخدا سالاری روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: این شرکت‌ها زیرساخت‌های ما را تخریب می‌کنند و آلودگی ایجاد می‌کنند، اما در وجهه کلی استان تاثیری نداشته‌اند. بر اساس وظایفی که قانون اساسی به ما محول کرده است، باید عملیاتی کنیم و مشاوره جایی ندارد. مدیرکل بازرسی استان کرمان خاطرنشان کرد: […]

آفتاب نیوز:

دادخدا سالاری روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: این شرکت‌ها زیرساخت‌های ما را تخریب می‌کنند و آلودگی ایجاد می‌کنند، اما در وجهه کلی استان تاثیری نداشته‌اند. بر اساس وظایفی که قانون اساسی به ما محول کرده است، باید عملیاتی کنیم و مشاوره جایی ندارد.

مدیرکل بازرسی استان کرمان خاطرنشان کرد: انتقال حساب های شرکت های بزرگ به استان کرمان انجام نشده و فقط مبلغی را به صورت حساب جاری آورده اند که دوام ندارد و حساب های مادر اصلی است. در تهران

وی با پرداختن به دغدغه های مردم گفت: باید در اقتصاد کشور تاثیر بگذاریم، استانی که شهید سلیمانی را تربیت کرده قطعا می تواند افرادی تربیت کند که کشور را تحت تاثیر قرار دهند.

سالاری با انتقاد از عدم مطالبات از سوی نهادها و برخی رسانه ها خاطرنشان کرد: متأسفانه ما کمترین مطالبات را داریم و شاید دلیل آن این است که رسانه ها از وظیفه اصلی خود که هدایت است کوتاهی کرده اند.

انتقال غیرقانونی شرکت ملی مس به پایتخت

وی افزود: در زمان ایجاد شرکت مس در دهه 40 اساسنامه به مجلس رفت و مصوب شد که شرکت مس به استان کرمان منتقل شود و ستاد و ستاد در کرمان باشد. سوال اینجاست که چرا مصوبه مجلس اجرا نشده است؟

مدیرکل بازرسی استان کرمان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر جلوگیری از خام فروشی و اشاره به ضرورت ایجاد صنایع تبدیلی، تصریح کرد: این مشکل تا چه حد در صنایع بزرگ محقق شده است. ? با این حال، اشتغال در صنایع تبدیلی یافت می شود.

وی با بیان اینکه مطبوعات را بخشی از بدنه حاکمیت استان می دانم و باید چنین باشد، گفت: مسائل اجتماعی جامعه به روز شده و کمی سنت را حفظ کرده ایم و فضای مجازی گرفته است. جای آن جایگاه مطبوعات در حالی که این فضا چندان حرفه ای نیست.

سالاری تصریح کرد: البته مطالبه گری نباید منجر به تحقیر شود و نقد باید محرک و پشتوانه یک نهاد یا سازمان باشد چرا که مطبوعات موتور محرکه جامعه هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.