افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

حزب الله: پایگاه های نظامی را له کردیم/ ده ها صهیونیست کشته شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 400740
حزب الله: پایگاه های نظامی را له کردیم/ ده ها صهیونیست کشته شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع رسانی جنگ نیروی مقاومت حزب الله در اطلاعیه ای اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۲۰:۴۵ پنجشنبه شب. هفده اکتبر در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آن و همچنین در دفاع از لبنان و مردم آن، تمرکز […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع رسانی جنگ نیروی مقاومت حزب الله در اطلاعیه ای اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۲۰:۴۵ پنجشنبه شب. هفده اکتبر در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آن و همچنین در دفاع از لبنان و مردم آن، تمرکز سربازان دشمن اسرائیلی در دره.کاتامون“در اطراف رامش آنها حمله خود را با موشک هدف گرفتند.

اتاق عملیات مقاومت اضافه شده: بر اساس نقشه ها شما می دانید مجاهدان ما که از قبل آماده شده بودند، در اطراف و داخل برخی از روستاها با صهیونیست ها جنگیدند.

مقاومت لبنان افزود: مجاهدان ما نیروهای دشمن را در کمین هایی که در برخی روستاهای مرزی با فلسطین اشغالی جاسازی شده بود، هدایت کردند.

در بیانیه اتاق عملیات مقاومت لبنان آمده است: درگیری شدید بین رزمندگان مقاومت و دشمن از فاصله بسیار نزدیک به ویژه در منطقهرنگین کمانو «رب تالاسین» اتفاق افتاد.

اتاق عملیات مقاومت لبنان افزود: در این درگیری ها 10 صهیونیست به هلاکت رسیدند، 150 نفر دیگر زخمی شدند و 9 تانک مرکاوا همچنین به همراه 4 بولدوزر نظامی رژیم صهیونیستی منهدم شد.

مقاومت لبنان تاکید کرد: قدرت موشکی مقاومت به پایگاه های نظامی اسرائیل در عمق فلسطین اشغالی رسیده و حملات موشکی با انواع موشک ها انجام شد و برای اولین بار از موشک هدایت شونده استفاده شد.

اتاق عملیات مقاومت افزود: نیروی هوافضای مقاومت همچنین پایگاه نظامی دشمن در مرز با فلسطین اشغالی و عمق خاک رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد.

مقاومت لبنان این را فاش کرد بر اساس به گفته رزمندگان این گروه، از آغاز جنگ حزب الله با اسرائیل، 55 افسر و نظامی صهیونیست در جنگ با نیروهای حزب الله کشته و 500 نفر دیگر زخمی شده اند.

اتاق عملیات مقاومت لبنان نیز تاکید کرد: به مرحله جدیدی رسیده ایم و حملات علیه دشمن را تشدید کرده ایم. [نشانه‌های آن] در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

حزب الله در بیانیه دیگری از تمرکز نیروهای دشمن اسرائیلی در اطراف خبر داد شهر آیتا شهر در جنوب لبنان مورد حمله موشکی قرار گرفته است.

از این نظر رسانه های اسرائیلی از یک حادثه امنیتی سخت در شمال و مرز لبنان خبر دادند.

این رسانه ها اعلام کردند که صدای هلیکوپترهای تخلیه مجروحان در سراسر منطقه به گوش می رسد.

روزنامه معیارها روزنامه سرزمین های اشغالی نیز گزارش داد که دست کم 4 هلیکوپتر در حال تخلیه مجروحان از بیمارستان های شمال اسرائیل دیده شده اند.

ساعاتی بعد رسانه های صهیونیستی اعتراف کردند که در درگیری های جنوب لبنان 8 نظامی این رژیم به شدت مجروح شدند. مجروح وضعیت صحی 4 تن از این سربازان وخیم گزارش شده است.

حزب الله همچنین در بیانیه دیگری از تحرکات نیروهای دشمن اسرائیلی در مناطق اطراف خبر داد شهر کفرکلا توپخانه را در جنوب لبنان هدف قرار داده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.