افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

حزب الله لبنان جاسوس صهیونیست را دستگیر کرد

  • کد خبر : 368530
حزب الله لبنان جاسوس صهیونیست را دستگیر کرد

به گزارش بازار به نقل از النشره، در بحبوحه عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان، شبکه لبنانی «ام تی وی» امروز پنجشنبه اعلام کرد که نیروهای حزب الله و نیروهای امنیتی لبنان یک نفر را در محله «حوله» دستگیر کردند. منطقه «مرجعون» این شهرستان به جرم جاسوسی و دستگیری یک مزدور رژیم صهیونیستی. این فرد […]

به گزارش بازار به نقل از النشره، در بحبوحه عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان، شبکه لبنانی «ام تی وی» امروز پنجشنبه اعلام کرد که نیروهای حزب الله و نیروهای امنیتی لبنان یک نفر را در محله «حوله» دستگیر کردند. منطقه «مرجعون» این شهرستان به جرم جاسوسی و دستگیری یک مزدور رژیم صهیونیستی.

این فرد که با نام «اف.

به گزارش «ام تی وی»، برادر این زندانی یکی از مقامات ارشد حزب الله لبنان است.

ساعاتی پیش رسانه های صهیونیستی از “حادثه ای جدی” در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند که بر اثر آن 15 نظامی صهیونیست مجروح شدند. گزارش ها حاکی از آن است که ارتش اسرائیل مجروحان را با بالگردهای امدادی و 7 آمبولانس در حال انتقال هستند.

رسانه های صهیونیستی همچنین اعلام کردند که در پی حمله موشکی به منطقه «تل های» در الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی، دست کم پنج صهیونیست زخمی شدند.

ساعاتی پیش حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که «در حمایت از مردم فلسطین در غزه و در پاسخ به حملات اسرائیل به مجدالسلام و بلیدا در جنوب لبنان» به 4 منطقه فلسطین اشغالی حمله کرده است . .

عبدالله بوحبیب، وزیر امور خارجه لبنان روز سه شنبه در مصاحبه با شبکه سی ان ان گفت که انفجار خمپاره ای که منجر به شهادت چندین غیرنظامی و زخمی شدن هزاران نفر در لبنان شد، ممکن است مقدمه ای برای حمله اسرائیل به لبنان باشد. یک جنگ تمام عیار

وی تاکید کرد که “لبنان در وضعیت وحشتناکی قرار دارد و تمایلی به جنگ ندارد.”

وزیر امور خارجه دولت لبنان در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان افزود: ما نمی‌توانیم حزب‌الله را مانند گذشته متقاعد کنیم، زیرا ضربه شدیدی خورد که واکنش نظامی را اجتناب‌ناپذیر کرد.

بعدازظهر سه‌شنبه بر اثر انفجار دستگاه‌های ارتباطی بی‌سیم از نوع پیجر در لبنان دست‌کم ۲۰ نفر شهید و هزاران نفر زخمی شدند. حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای رژیم صهیونیستی را مسئول این حمله اعلام کرد و اعلام کرد که دشمن قطعا تاوان این تجاوز جنایتکارانه را خواهد داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.