افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

حزب الله سه شهرک صهیونیستی را موشک باران کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 380115
حزب الله سه شهرک صهیونیستی را موشک باران کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بولتنحزب الله لبنان با صدور بیانیه هایی از حملات موشکی جدید خود به سرزمین های اشغالی خبر داد. اداره اطلاع رسانی حزب الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شریف آن، در راستای دفاع از لبنان و […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بولتنحزب الله لبنان با صدور بیانیه هایی از حملات موشکی جدید خود به سرزمین های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع رسانی حزب الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شریف آن، در راستای دفاع از لبنان و ملت آن و در راستای پاسخ به حملات وحشیانه اسرائیل به شهرها و شهرک ها. و غیرنظامیان توسط رزمندگان مقاومت اسلامی در روز یکشنبه 8 شهریور.سونوبار«با چندین موشک مورد حمله قرار گرفتند.

همچنین حزب الله لبنان تاکید کرد که شهرک های صهیونیست نشین “روش بینا” و “مطمئنحزب الله لبنان تاکید کرد که این عملیات در راستای حمایت ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شریف آن در راستای دفاع از لبنان و لبنان انجام می شود. مردم این کشور و در راستای پاسخ به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهرها، شهرک‌ها و غیرنظامیان لبنان این کار را انجام داده است.

تلویزیون صهیونیستی نیز اعتراف کرد که بدون کاوشگر آژیر موشک به شهرک سازی صهیونیست ها هشدار می دهدکریات سمونادر سرزمین های اشغالی اتفاق افتاده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در نتیجه عملیات مقاومت، خطوط انتقال برق درکاترین» واقع در جولان اشغالی آسیب دیده است.

این رسانه ها نیز هستند کاوشگر آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشینکشاورزی»، «شومیرا“و”نهال“در الجلیل غرب گزارش داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.