افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

حزب الله زنده و در حال رشد است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 408707
حزب الله زنده و در حال رشد است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به جوانان عزیز جبهه استقامت ایشان با تجلیل از شخصیت آقای «سید داشم صفی الدین» رضوان الله علی رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کردند: امروز حزب الله قوی ترین مدافع لبنان و قوی ترین سپر در برابر […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به جوانان عزیز جبهه استقامت ایشان با تجلیل از شخصیت آقای «سید داشم صفی الدین» رضوان الله علی رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کردند: امروز حزب الله قوی ترین مدافع لبنان و قوی ترین سپر در برابر مطامع رژیم صهیونیستی است. مدتها به تجزیه لبنان اشاره کرد.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

به نام الله الرحمن الرحیم

جوانان عزیز از جبهه. استقامت

سید مجاهد رشید و فداکار آقای سید هاشم صافی الدین خدا رحمتش کند و به خیل شهدا بپیوند استقامت پیوست و ستاره درخشان دیگری آسمان جهاد در راه قدس شریف را آراست. وی یکی از برجسته ترین شخصیت های حزب الله و از دوستان و همراهان همیشگی آقای سید حسن نصرالله بود. حزب الله با درایت و شجاعت رهبرانی مانند او توانست لبنان را از خطر تجزیه و تهدید رژیم غاصب که ارتش وحشی و بی رحمش حتی گاهی به بیروت می رسید، مصون نگاه دارد. ضربه پول رشادت و فداکاری او و دیگر فرماندهان و مجاهدان، مهره نصرالله بود که در خطر غصب و اشغال جنوب بود. لیتانی و صور و شهرهای دیگر آن منطقه و الحاق آنها به فلسطین ماگسوب و اشغال لبنان را از بین برد و جان، ثروت و اعتبار ارزشمند حزب الله را از بین برد. مسیر نگه دارید تمامیت ارضی آن کشور را به میدان جنگ برد و رژیم متجاوز و جنایتکار صهیونیستی را ناکام گذاشت.

امروز رهبرانی مانند نصرالله و صافی الدین ظاهرا در این مسمومیت آنها حضور ندارند، اما روحیه و رهبری آنها در زمین حضور دارند و از لبنان و مردم بی دفاع آن دفاع می کنند. حتی امروز هم حزب الله قوی ترین مدافع لبنان و قوی ترین سپر در برابر طمع است. تجاوز جنسی این رژیم صهیونیستی است که از دیرباز آرزوی تجزیه لبنان را دارد. دشمن تلاش می کند نقش فداکارانه حزب الله در لبنان را انکار کند. حامیان لبنانی نباید اجازه دهند این بیانیه دروغ از گلویشان بیرون بیاید.

حزب الله زنده و سالم است توسعه دهنده و نقش تاریخی خود را ایفا می کند. جمهوری اسلامی مثل همیشه به مجاهدین قدس و استقامت علیه اشغال باند جنایتکاران غاصب فلسطین کمک خواهد کرد با اجازه خدایا

من شهادت سید عزیزمان آقای صافی هستم. الدین به خانواده و بستگان عزیز رفقای او در همه جبهه ها استقامت تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

و السلام علی عباد الله الصالحین

سید علی خامنه ای
۱۴۰۳/۸/۳

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.