افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

حزب الله با شهادت فرماندهان مقاومت جان می گیرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 409359
حزب الله با شهادت فرماندهان مقاومت جان می گیرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی در خطبه های نماز جمعه بندر دیر با اشاره به آیات قرآن مبنی بر لزوم حمایت از مسلمانان اظهار داشت: گاهی وظیفه ما این است که در میدان نبرد باشیم و در شرایطی که شرایط وجود دارد. در دسترس نیستند، باید با کمک پشت جبهه باشیم. […]

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی در خطبه های نماز جمعه بندر دیر با اشاره به آیات قرآن مبنی بر لزوم حمایت از مسلمانان اظهار داشت: گاهی وظیفه ما این است که در میدان نبرد باشیم و در شرایطی که شرایط وجود دارد. در دسترس نیستند، باید با کمک پشت جبهه باشیم. از مجاهدان اسلام و خانواده هایشان حمایت مادی و معنوی کنیم.

سرپرست امام جمعه دیر افزود: جبهه استکبار با تبلیغات منفی خود می خواهد دفاع مردم غزه از قدس شریف و حزب الله از کل اسلام را زیر سوال ببرد و ما باید در این زمینه تبیین و روشنگری کنیم.

سعیدی با اشاره به راه اندازی کمپین همبستگی ایران در سراسر کشور گفت: بر اساس آیات و روایات، کمک به آوارگان غزه و لبنان بر ما واجب است و از این طریق با دشمن مقابله می کنیم. .

خطیب نماز جمعه با اشاره به سالگرد پروژه ننگین کاپیتولاسیون تاکید کرد: باید هوشیار باشیم و بدانیم که تاریخ همیشه تکرار می‌شود، اما اینکه سرنوشت نسل‌های آینده چگونه رقم می‌خورد بستگی به تاثیرگذاری مردم در آن زمان دارد.

وی با اشاره به بیانیه یک گروه سمینار در خصوص شهادت سنور گفت: در این گفته اشتباه بزرگی وجود دارد و نوعی به رسمیت شناختن گروه وحشی و تروریستی اسرائیل است در حالی که امام فرمودند اسرائیل غاصب باید از بین برود. از چهره دنیا

سعیدی با بیان اینکه اینکه عده ای در بیانیه ای یک گروه غاصب صهیونیستی را تشخیص دهند صحیح نیست، افزود: شما که سخنان امام و رهبری را شنیده اید و فداکاری بچه های غزه را می بینید، شرمنده اینها نیستید. ? بچه های غزه و لبنان؟

وی با بیان اینکه دفاع از مظلوم در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی به قبل از انقلاب برمی گردد، گفت: اینطور نیست که بگوییم قبل از انقلاب هیچ کس با مسلمانان کاری نداشته است، بلکه این ظلم ها و ظلم ها وجود داشته است. قبل از انقلاب انقلاب و امروز هم نقشه صهیونیست ها به طور کلی این است که مردم غزه را مجبور به حرکت کنند و بر سر مردم لبنان بمب می ریزند.

امام جمعه دیر با تاکید بر اینکه باید از مرزها و مردم جامعه اسلامی در سراسر جهان حمایت کنیم، افزود: باید با کمک های مالی و غیره در کنار رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت بجنگیم.

وی با اشاره به روز پدافند غیرعامل گفت: زیرساخت های ما باید آنقدر قوی باشد که بتوانیم از مرزهای اسلام دفاع کنیم، به دشمن حمله کنیم، از خود دفاع کنیم و از اموال خود محافظت کنیم.

سعیدی با گرامیداشت سالروز شهادت حسین فهمیده گفت: در غزه و لبنان بچه ها با الگو گرفتن از شهید فهمیده فداکاری می کنند.

وی با تبریک روز جوان و هفته بسیج دانشجویی گفت: هم کارفرمایان و هم دانشجویان باید در مورد این روز شفاف سازی و توضیح دهند.

امام جماعت موقت بندر دیر با گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت تاکید کرد: با این شهادت ها و شهادت فرماندهان و نیروهای مقاومت حزب الله روز به روز زنده تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه اکنون جهان اسلام در مرحله حساسی قرار دارد و هر روز شاهد کشتار مسلمانان هستیم، گفت: حمله رزمندگان رژیم صهیونیستی به هتل خبرنگاران و شهادت چند تن از آنان جنایت است ما آن را محکوم می کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.