افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

حزب اسلامی موتلفه 250 نامزد در سراسر کشور معرفی می کند

  • کد خبر : 185979
حزب اسلامی موتلفه 250 نامزد در سراسر کشور معرفی می کند

بر اساس گزارش طرفین خبرگزاری تسنیمشورای انتخابات حزب متحد اسلامی در اطلاعیه ای در خصوص انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که با همفکری و همکاری دبیران محترم احزاب سراسر کشور و صاحب نظران روحانی، دانشگاهی و حزبی، در فهرست افراد منصف نقطه نظرات خود تجدید نظر کرد. در تمامی حوزه های انتخابیه مشاهده […]

بر اساس گزارش طرفین خبرگزاری تسنیمشورای انتخابات حزب متحد اسلامی در اطلاعیه ای در خصوص انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که با همفکری و همکاری دبیران محترم احزاب سراسر کشور و صاحب نظران روحانی، دانشگاهی و حزبی، در فهرست افراد منصف نقطه نظرات خود تجدید نظر کرد. در تمامی حوزه های انتخابیه مشاهده شد و در نهایت به حدود 250 نفر رسید که اسامی آنها در زمان مناسب قانونی اعلام خواهد شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

نام خدای مهربان؛ خداوند به شما دستور می دهد که امانت ها را به صاحبانشان برگردانید

شورای انتخابات حزب متحد اسلامی در بهمن جاویدان در آستانه میلاد مسعود امیرمومنان مظهر عدالت و حکومت اسلامی و در آستانه انتخابات سرنوشت ساز 20 اسفند ماه با افتخار اعلام می دارد: در اطاعت از دستورات ولی امت اسلام حضرت امام خامنه ای در رابطه با تحول و توسعه همه از سوی دیگر در گام دوم انقلاب اسلامی در راستای حل مشکلات کشور در حوزه های اداری، اجرایی، سطوح قضایی، اقتصادی و فرهنگی برای تشکیل جامعه نمونه اسلامی، کشور کریمه و تمدن نوین اسلامی با سیاست حفظ وحدت نیروهای انقلاب اسلامی با همبستگی و همکاری دبیران محترم جمهوری اسلامی ایران حزب در سراسر کشور، کارشناسان روحانی، دانشگاهی و حزبی فهرست افراد صالح را از دیدگاه خود در تمام حوزه های انتخاباتی بررسی کردند و در نهایت به حدود 250 نفر رسیدند که اسامی آنها در زمان مناسب قانونی اعلام خواهد شد.

از این تعداد حدود 20 نفر مربوط به شهر تهران هستند و 10 نفر باقیمانده با رایزنی با همه فعالان در سناریوی انتخاباتی به آن می پیوندند. حمایت هر یک از سازمان ها، جبهه ها و شوراهای این شهرک مورد احترام جامعه اسلامی است.

حزب متحد اسلامی برای حضور بیشتر در انتخابات و انتخابات آزاد، با معرفی بهترین و برگزیده ترین افراد تکامل گرا و تکامل گرا، مجلس تحول و تکامل را با برنامه های اساسی و اصولی، حدود 60 مشکل کشور تشکیل داد. ، از همه نوع کوشیده و خواهد کوشید تا مجلس تحول و تحول را متناسب با شرایط کنونی جمهوری اسلامی ایران و اقتدار و جایگاه و اعتبار اسلام و ملت بزرگمان تشکیل دهد و مجلسی کاملاً شاد و قانونمند بسازد. جامعه با رفاه عادلانه و فارغ از دغدغه های معیشتی خانواده ها: هدف و خواست اصلی مردم و مؤتلفه اسلامی است.

همه با هم در 20 اسفند با بزرگترین رای خود خداوند و شهدا و مستضعفان جهان را خشنود خواهیم کرد.

رئیس شورای انتخابات حزب متحد اسلامی، دکتر بادامچیان – سوم بهمن

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=185979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.