افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

حرکت بمب های ساعتی چهار چرخ در شهر توسط پالایشگاه های معروف!/فریب ظاهر زیبا و سالم خودروها را نخورید!+ ویدئو

  • کد خبر : 375080
حرکت بمب های ساعتی چهار چرخ در شهر توسط پالایشگاه های معروف!/فریب ظاهر زیبا و سالم خودروها را نخورید!+ ویدئو

نورتیش رضوانیه، فعال رسانه ای با تهیه این فیلم هشداردهنده به خبرنگار اجتماعی رکنا گفت: اخیرا شاهد حضور سلبریتی ها در شبکه های اجتماعی با تبلیغات گسترده در صفحات خود هستیم که خود را افرادی دلسوز و بهتر تعمیر و همراه خود نشان می دهند. خودروهای با کیفیت بهتر را برای مردم تبلیغ کنید. آنها […]

نورتیش رضوانیه، فعال رسانه ای با تهیه این فیلم هشداردهنده به خبرنگار اجتماعی رکنا گفت: اخیرا شاهد حضور سلبریتی ها در شبکه های اجتماعی با تبلیغات گسترده در صفحات خود هستیم که خود را افرادی دلسوز و بهتر تعمیر و همراه خود نشان می دهند. خودروهای با کیفیت بهتر را برای مردم تبلیغ کنید. آنها با وعده پرداخت کمترین هزینه برای تعمیر خودروهای خود مردم را فریب می دهند و از این فریب سود می برند. اما کار تعمیر آنها در ناقص ترین حالت ممکن انجام می شود. ضربه زدن به درها، دوربین های شکسته، بدنه های فرورفته… در هیچ یک از این موارد نظافتچی های معروف تعمیرات کامل و صحیح انجام نمی دهند.

کاری که این افراد انجام می دهند تعمیر ظاهر خودرو است. آنها ماشین های خراب را که نیمی از آنها از تصادف جان سالم به در برده اند به هم وصل می کنند و به مردم می فروشند. توجه به این نکته ضروری است که وقتی فلز تحت فشار زیاد قرار می گیرد، استحکام اولیه خود را از دست می دهد. به همین دلیل در بیشتر موارد به جای فلز برای تعمیر بدنه خودرو از قطعات پلاستیکی استفاده می شود. هنگامی که نقاط جوش کارخانه توسط پالایشگرها دستکاری و جابجا می شود و پالایشگاه فلزات را در هر نقطه و به صورت دلخواه به هم جوش می دهد، در ظاهر خودرو را تعمیر می کند. اما با این عمل جان مردم به ویژه سرنشینان آن خودرو را به خطر می اندازد.

حالا بیایید فکر کنیم اگر آن ماشین تقلبی که حتی با قطعات کارخانه خودش مونتاژ نمی شود، سرویس مدرسه، سرویس ایاب و ذهاب کارکنان پتروشیمی و … باشد چه بلاهایی می تواند به بار آورد. سرنشینان آن وسیله نقلیه با وجود ظاهری سالم، همیشه جانشان در خطر است و احتمال مرگ در تصادفات برایشان بیشتر است.

مشکل بزرگ دیگری که این مشکل ایجاد می کند، تصادف افراد با این خودروها است. بدنه این خودروهای به ظاهر سالم با کوچکترین ضربه و برخورد با خودروهای دیگر فرو می ریزد و سرنشینان آن دچار صدمات جسمی و مرگ زیادی می شوند. در این لحظه متجاوز به یک قاتل تبدیل می شود و زندگی او برای همیشه تغییر می کند. متأسفانه در بسیاری از تصادفات که متجاوز شناخته می شود و مجازات می شود، قانون ایجاب می کند که با اطلاع از نوع و شدت برخورد و خودروهای درگیر، اجازه تردد مجدد این خودروهای معیوب در خیابان ها و بزرگراه ها را ندهند. کاغذها برای ماشین ارسال می شود.

یکی دیگر از مشکلات بزرگی که این خودروها ایجاد می کنند، تغییر فضای داخلی خودرو است. وقتی به اصطلاح «تعمیر خودرو» توسط مکانیک معروف انجام می شود، قیمت خودروها کاهش می یابد. از آنجایی که خودرو در ایران یک وسیله مصرفی نیست بلکه یک سرمایه گذاری است، مردم ترجیح می دهند اتاق خودروهای خود را عوض نکنند و به هموارسازی سلبریتی ها پناه ببرند. سلبریتی های صافکار نیز به جای تعمیر و تعویض قطعات خودرو، سایر قطعات آسیب دیده خودرو را تعمیر نمی کنند. اگر سلامت سرنشینان وسیله نقلیه برای راننده مهم است، راننده باید از سفر با آن وسیله نقلیه خودداری کند.

فروشندگان خودرو چه آشنا و چه غریبه در فروش خودرو خود صادق نیستند و از تصادفی بودن آن صحبت نمی کنند. متاسفانه قشر زیادی از مردم کشور ما هستند که با ماشین امرار معاش می کنند و برای کسب درآمد به آن نیاز دارند. با وجود این قشر نیازمند، نان نرم تر سلبریتی ها و دلال ها در دام می افتند و با ترفندهای مختلف مردم را فریب می دهند تا محصولاتشان را بفروشند. بزرگترین مشتریان آنها نیز از اقشار محروم جامعه هستند که پولی برای تعمیر و تعویض در، بدنه و فضای شکسته ماشین خود ندارند. به همین دلیل شاهد آن هستیم که اکثر خودروهای تصادفی داخلی مدت زیادی در کارخانه می مانند و تعمیر نمی شوند. چون تعمیرکار روی آنها کار می کند تا نیمی از بدنه ماشین را با نیمه دیگر وصله کند، در حالی که برای مثال اگر فقط اتاق روی یک ماشین تصادفی عوض می شد، ظرف 7 روز تعمیر می شود.

پیدایش چنین معضل بزرگ و خطرناکی در جامعه ریشه در مسائل اقتصادی، واردات خودرو، خدمات پس از فروش و گارانتی خودرو و… دارد که باعث جابجایی آسان این بمب های ساعتی در سطح شهر شده است. خسارت وارد کرد. ، مجروحیت و مرگ بسیاری از مردم. او مردم کشور شده است. نحوه رسیدگی قانون به این مشکل باعث افزایش تصادفات و مرگ و میر این خودروهای کاغذی شده است. قانون می گوید: این خودرو روی چهار چرخ حرکت می کند و معاینه فنی خود را گذرانده است، بنابراین تردد در جاده ها و خیابان ها مجاز است. مردم باید بدانند که علت فروریختن تمام قسمت های یک خودرو در یک تصادف عادی، تعمیر سنگین و غیراصلی این خودروها است که با اتصال نیمی از بدنه خودرو به نیمه دیگر بدنه خودروی دیگر انجام می شود. ماشین گول ظاهر زیبا و سالم خودروها را نخورید!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.