افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

حرکت باید برای انعکاس خبرهای خوش/ لزوم ارائه دستاوردها به مردم انجام شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 125262
حرکت باید برای انعکاس خبرهای خوش/ لزوم ارائه دستاوردها به مردم انجام شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا قاسمی فرزاد روز شنبه در نشست رسانه ای امید که در استانداری همدان آغاز شد، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات بسیج رسانه استان همدان، بسیج در همه مکان ها و موقعیت ها حضور دارد. آبنما خیر و برکت است. وی، ورود بسیج به عرصه اطلاع رسانی. آبنما خیر […]

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا قاسمی فرزاد روز شنبه در نشست رسانه ای امید که در استانداری همدان آغاز شد، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات بسیج رسانه استان همدان، بسیج در همه مکان ها و موقعیت ها حضور دارد. آبنما خیر و برکت است.

وی، ورود بسیج به عرصه اطلاع رسانی. آبنما خیر و برکت و گفت: امپراتوری رسانه ای غرب و استکبار جهانی نه تنها در راه چپاول و استثمار کشور گام برداشته اند، بلکه تلاش کرده اند. هستند شب و روز جای شهدا و قاتلان را عوض کنیم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه دشمن تلاش می کند بگوید نظام مبتنی بر دین نمی تواند کارآمد و موفق باشد، بلکه رسانه ها و روابط عمومی ها باید حرکت و دستاوردهای نظام را در مقابل زحمات دشمن تبیین کنند، اظهار داشت: جهاد کنید. رویداد مبتنی بر تبیین خدمت جهاد حرکتی نوین و انقلابی است که می تواند برکات بسیاری را به همراه داشته باشد.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه باید در عرصه رسانه ای انقلاب اسلامی پیشرفت کنیم، یادآور شد: دستاوردهای نظام، نظام مقدسی که کشور را از وابستگی صددرصدی به وابستگی به نیروهای داخلی و جوانان می رساند باید بیان شود. بنابراین، این سهام ارزشمند در راستای کاهش وابستگی چهره باید در نظر گرفت.

او تاکید کرد که همه تبلیغات خود را در کشورهای غربی نشانی او گفت: بجای آن رسانه ها متر به باید حرکت کنند، نه اینکه مدام نقاط یاس و ناامیدی را پمپاژ کنند و آب به آسیاب دشمنان کشور بریزند.

این مسئول با اشاره به اینکه قله هایی که کشور ما به برکت خودکفایی و جوانی به دست آورده است باید بیان شود، گفت: کارآمدی ها و کارآمدی ها باید بیان شود.

استاندار همدان در بخشی دیگر از سخنان خود به اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: پروژه بزرگ آبرسانی به همدان پس از 17 سال در سال گذشته به اتمام رسید و اکنون بالغ بر 1800 لیتر است. آب شرب سالم و با کیفیت به استان تزریق می شود.

قاسمی فرزاد تلاش 90 کیلومتری برق رسانی در این مسیر را برشمرد و گفت: در حوزه معدن و صنعت نیز پروژه های متوقف شده به تولید بازگشته اند.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات بسیار خوبی در عرصه های کشاورزی استان همدان افتاده و الگوی کشت در آن اتخاذ شده است، گفت: امیدوارم حرکت انعکاس خبرهای خوب ادامه داشته باشد و مدیرانی که در این زمینه اقدام می کنند. خوردن انجامش بده، برو دنبالش

استاندار همدان همچنین خواستار تداوم سفرها در مسیر پیشرفت و عدالت شد و گفت: فیلم های یک رسانه وارد کار شد و این دستاوردها را به مردم ارائه کرد.

قاسمی فرزاد خطاب به اصحاب رسانه همدان گفت: اگر با اخلاق یک مدیر مشکل دارید باید مربوط به حوزه فعالیت او باشد. گسترش ندهید، خبرنگاران باید مطالبه کنند. گری داریم، اما اعمال نیک نباید پنهان بماند.

وی یادآور شد: نهضت هم اندیشی در خبرهای خوب باید انجام شود و در این زمینه از بسیج رسانه استان برای راه اندازی رویدادی با این هدف قدردانی می کنیم.

در ادامه حسن رازانیا; معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان نیز دستاوردهای عظیم نظام 44 ساله را برجسته کرد و گفت: رسانه ها باید رویکردی جدید و نگاهی نو در جهت سلیقه و مخاطب داشته باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=125262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.