افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

حذف کامل هزینه ها در UniSwap. آیا این ممکن است؟

  • کد خبر : 291362
حذف کامل هزینه ها در UniSwap.  آیا این ممکن است؟

هیدن آدامز، بنیانگذار پروتکل UniSwap، اخیراً در صفحه X خود به حذف هزینه ها به روشی نیمه رمزی اشاره کرده است که باعث تعجب جامعه رمزنگاری شده است. گزارش کردن وطن بلاک چینکارمزدها همیشه مشکل بزرگی برای اتریوم بوده است، به همین دلیل است که بسیاری از پلتفرم اتریوم دوری می‌کنند. اما نحوه حذف هزینه […]

هیدن آدامز، بنیانگذار پروتکل UniSwap، اخیراً در صفحه X خود به حذف هزینه ها به روشی نیمه رمزی اشاره کرده است که باعث تعجب جامعه رمزنگاری شده است.

گزارش کردن وطن بلاک چینکارمزدها همیشه مشکل بزرگی برای اتریوم بوده است، به همین دلیل است که بسیاری از پلتفرم اتریوم دوری می‌کنند. اما نحوه حذف هزینه ها سوالی است که هنوز پاسخی برای آن وجود ندارد. توییت جنجالی هیدن آدامز همچنین نشان می دهد که Uniswap ممکن است در حال بررسی حذف هزینه های گاز باشد.
این صرافی روی شبکه اتریوم کار می‌کند که به دلیل کارمزد بالای خود شناخته می‌شود.

حذف کارمزد تراکنش ها

آدامز در صفحه X خود گفت که هیچ کاربری نباید چیزی در مورد “کارمزد تراکنش” بشنود. این بیانیه آدامز نشان می دهد که UniSwap، به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال، با هزینه ها و تاثیر آن بر تجربه ی کاربر مشکلاتی دارد.

برای اینکه بدانیم کارمزد تراکنش چقدر است باید گفت که کارمزدی است که برای انجام تراکنش های روی بلاک چین اتریوم به صورت اتر پرداخت می شود. موضوع کارمزد تراکنش ها یک نگرانی رایج است، زیرا ترافیک شبکه معمولاً این کارمزدها را افزایش می دهد. به‌روزرسانی اخیر Dencun همچنین با کاهش هزینه‌های قابل پرداخت در پروتکل‌های لایه ۲ اتریوم، باعث کاهش هزینه‌ها شده است.

پس از این ارتقا، کارمزد تراکنش های اتریوم به پایین ترین سطح خود در 4 سال گذشته رسیده و در 6.8 Gwei باقی مانده است. ارتقاء بعد از Dencun درباره blob (لکه)، کارایی شبکه را افزایش داد و منجر به کاهش قابل توجه هزینه ها شد.

به عنوان یکی از بزرگترین صرافی های غیرمتمرکز (DEX)، اگر UniSwap بتواند هزینه ها را در پلتفرم خود حذف کند، ممکن است در نهایت موج جدیدی از پذیرش ایجاد کند.

اکوسیستم اتریوم از چندین ارتقا استقبال کرده است

اکوسیستم اتریوم در چند ماه گذشته از ارتقاهای دیگر استقبال کرده است. روز جمعه، کریستین کیم، نایب رئیس تیم تحقیقاتی Galaxy در پلتفرم X، اعلام کرد که جدیدترین ماموریت توسعه‌دهندگان اتریوم، ارتقای پکترا است. به گفته کیم، این توسعه دهندگان موافقت کردند که دامنه ارتقاء پکترا را با گنجاندن EOF و EIP 7702 گسترش دهند.

ترویج الکترا (الکترا)، هارد فورک بعدی متمرکز بر لایه اجماع اتریوم نیز به زودی اجرا خواهد شد. قبل از اضافه کردن تغییرات به پیشنهاد ارتقای پکترا، کیم چهار کد اصلی را شناسایی کرد که تیم پشتیبانی ارتقاء الکترا قصد دارد اضافه کند. توسعه دهندگان پروتکل اتریوم در حال ادغام EIP 6110، EIP 7002، EIP 7251 و EIP 7549 در ارتقاء Electra هستند.

EIP 6110 مکانیزم درون پروتکلی را برای پردازش سپرده در لایه اجماع فعال می کند و مکانیسم رای پیشنهاد دهنده را که در حال حاضر استفاده می شود حذف می کند.

با وجود این پیشرفت های گسترده، توسعه دهندگان اتریوم راهی برای این کار پیدا کرده اند حذف کامل هزینه ها، به خصوص در شبکه اصلی، آنها اختراع نکرده اند. اینکه هیدن آدامز می تواند ساختار بدون کارمزد را اجرا کند یا نه، باید دید.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-06-09 13:59:17

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=291362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.